  • Data: 2018-10-03 09:05:54
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    02 Oct 2018 15:59:56 GMT, Budzik

    > Nie strzelam sobie w stope bo mi nie zalezy na tym zeby cokolwiek
    > komukolwiek udowodnic.
    > Sam zreszta podawałem ci przyklad ducato gdzie dpf czesto bez problemu
    > pracuje 300-400kkm... A ze w innych autach nie starcza na 100kkm...

    Starczyłby na 300-400kkm jak w innych, gdyby użytkownik czegoś nie
    spierdolił. Ja próbuję dojść kto i co spierdolił, a tobie to zwisa. Zwisa
    ci, bo pasuje do twojej głupkowatej teorii.

    > Podaje konkretne przykłady, ty natomiast uparłes się ze DPf sie nie psuje
    > i basta.

    Takie konkretne że danych jest tyle jak by powiedzieć że koło się zepsuło.
    No rzeczywiście, konkretny jesteś jak ch.. w naleśniku.

    > Czyli czytanie ze zrozumieniem się kłania...

    Nie tylko brak umiejętności czytania ze zrozumieniem, ale także brak
    rzetelności i zwyczajnej logiki się u ciebie kłania.

    > Nie, to ty sie uparłes ze jak auto nie jedzie, wymienia sie pdf i jedzie
    > to na pewno zepsuło się łozysko w kole...

    To jest prosta analogia aby ukazać ci jakie bzdury wypisujesz.

    > Rozsmieszyłes mnie teraz.
    > Nikt kto pracuje samochodem nie ma czasu bawic sie w takie rozdzielanie
    > włosa na czworo.

    Szczególnie że ten co pracuje liczy kasę a nie daje się wydymać na wymianie
    części której przecież (ponoć) nie popsuł tylko zrobił to (ponoć)
    producent. Przyczynę wypada poznać choćby po to żeby uchronić się przed
    ewentualną powtórną awarią. W świecie Budzika i jego kolegów kładzie się na
    to lachę, lepiej wyciąć albo wymienić i modlić się aby nic się nie stało i
    żyć dalej w błogiej nieświadomości. Choć jak piszę, pradopodobnie koledzy
    się jednak dowiedzieli jaka była przyczyna, ale wstyd im nie pozwolił się
    tą wiedzą podzielić. Typowe.

    > Zepsuło się, wymienione i auto jezdzi dalej.

    Przyczynę podaj tego zepsucia się!

    > Ale ty oczywiscie wiesz lepiej ze po tej wymianie zmieniło sie wszystko
    > od stylu jazdy, przez uzywany olej na niewiadomo czym jeszce konczac.

    Takie płyną wnioski z tego co piszesz. Niestety dla ciebie rzetelne wnioski
    nie są istotne, bo wbiłeś sobie do głowy że DPF to zło i się psuje bez
    przyczyny, po prostu ma taki grymas i stwierdza nagle: "A, wezmę i zatkam
    się i nikt nie będzie wiedział dlaczego, haha! A potem jak mnie wymienią to
    dla psikusa przejeżdżę 3-4x tyle i się nie zatkam, haha!".

    > Jedna prosba - czy moge prosic o numery totka w przyszłym tygodniu?
    > Ewidentnie bawisz sie we wrozke, co prawda mało skutecznie ale pare
    > złotych odzałuje a mowi sie ze nawet slepej kurze czasem ziarno sie
    > trafi...

    Jedynym który się bawi we wróżkę jesteś ty. Masz ZEROWE informacje na temat
    awarii a winnego już znasz. Niemniej na podstawie tego co opisałeś winnym
    był użytkownik. Standardowo, jak w setkach, a nawet tysiącach innych
    przypadków. Także ja nie jestem zaskoczony. Jestem zaskoczony że miałeś
    okazję milczeć, dalej pokazujesz swoją ignorancję i brak rzetelności.

    --
    Pozdor
    Myjk