  • Data: 2018-10-02 15:48:07
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    02 Oct 2018 11:59:57 GMT, Budzik

    > Tak myslałem ze nie uzyskam odpowiedzi.

    Przecież tam była odpowiedź. Niemniej filtry robi się z różnych materiałów,
    a filtry ceramiczne są bardziej wytrzymałe niż te blaszane więc w świetle
    poruszanej przez ciebie kwestii że FILTRY się psują same w sobie, strzelasz
    tym sobie dodatkowo w stopę. Nie pierwszy raz zresztą.

    > P.S. Podałem ci wszystkie dane jakie miałem,

    Ależ właśnie rzecz w tym, że żadnych danych nie miałeś. Zero. Null.

    > odpowiadałem cierpliwie na wszelkie zastrzezenia
    > uczciwie piszac tez ze niektorych informacji po
    > prostu nie znam.

    Do tego to się przyznałeś dopiero po paru dniach ostrego ciśnięcia w
    dyskusji więc nie rób z siebie takiej niewiasty.

    > Nie moja wina ze podane zachowania i liczby nie odpowiadaja
    > twoim tezom i ze ty po wymianie DPFa dajesz go do centrum
    > analiz kosmicznych zeby dokładnie zdiagnozowali, co nie zagrało.

    Jakie zachowania, jakie liczby? Jedyne co ty potrafiłeś i nadal potrafisz
    to w kółko powtarzać, że się koło zepsuło i trzeba je wyciąć. To są dane?
    Każdy szanujący się warsztat potrafi podać przyczynę awarii, a z pewnością
    ten warsztat, co odmawia GWARANCYJNEJ naprawy.

    > Dla włascicieli omawianych samochodów najwazniejsze było to ze po
    > wymianie auto jezdziło bez problemu, cała reszta to niepotrzebne
    > zawracanie głowy.

    Dla takich ignorantów jak ty, z pewnością. Nie ważne że użytkownicy
    ewidentnie dawali dupy w użytkowaniu (twoje "dane" na to wprost wskazują),
    dlatego im odmówili naprawy gwarancyjnej (twoje "dane" na to wprost
    wskazują), nie ważne że potem w końcu wiedzieli co robić aby nie zajechać
    ponownie DPFa dzięki czemu przejechali 3x więcej niż jak byli wcześniej
    takimi samymi ignorantami jak ty (twoje "dane" na to wprost wskazują).

    To co odprawiasz to trudno nawet hipokryzją nazwać.

    --
    Pozdor
    Myjk