eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadek ClooneyaRe: wypadek Clooneya
  • X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr359565ywf.2.1531854189549; Tue,
    17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr359565ywf.2.1531854189549; Tue,
    17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!f6-v6no
    329627qth.0!news-out.google.com!u13-v6ni183qtg.0!nntp.google.com!f6-v6no329622q
    th.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b4e1071$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.221;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.34.221
    References: <5b4c461f$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4c6d67$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b4d14d5$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5b4e0057$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4e0336$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <3...@g...com>
    <5b4e1071$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: wypadek Clooneya
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 17 Jul 2018 19:03:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635935
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, July 17, 2018 at 5:51:15 PM UTC+2, Robert Wańkowski wrote:

    > Czyli ta pierwsza faza powoduje zainicjowanie nie tyle skrętu ale
    > pochylenie w kierunku przyszłego skrętu.

    Nie do konca, tzn. na rowerze wlasnie tak to wyglada, natomiast na motocyklu skrcam
    tylko i wylacznie pchajac kierownice w tym niby nielogicznym kierunku.
    Spokojnie da sie jedna reka (otwarta dlonia, zeby podswiadomi ni ciagnac) zrobic
    zakret typu (prawy) : prawa dlon, pchamy kierownice do przodu (czyli skrecamy ja w
    lewo) motocykl si pochyla w prawo i skreca, chcac poglebic skret/zaciesnic zakret
    pchamy mocniej, odwrotnie - chcac zmniejszyc promien luku/wyjsc z zakretu do jazdy na
    wprost zmniejszamy sile - motocykl sam sie wyprostuje.
    Jak ktos pirwszy raz tstuje (np. na placyku) to zazwyczaj jest zdziwiony jak szybko
    moto si pochyla i skreca...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.07.18 21:55 Shrek
  • 17.07.18 22:08 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: