-
X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr359565ywf.2.1531854189549; Tue,
17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a0d:f781:: with SMTP id h123-v6mr359565ywf.2.1531854189549; Tue,
17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!f6-v6no
329627qth.0!news-out.google.com!u13-v6ni183qtg.0!nntp.google.com!f6-v6no329622q
th.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 17 Jul 2018 12:03:09 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5b4e1071$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.34.221;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.34.221
References: <5b4c461f$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4c6d67$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b4d14d5$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5b4e0057$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4e0336$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<3...@g...com>
<5b4e1071$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: wypadek Clooneya
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Tue, 17 Jul 2018 19:03:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 17
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635935
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, July 17, 2018 at 5:51:15 PM UTC+2, Robert Wańkowski wrote:
> Czyli ta pierwsza faza powoduje zainicjowanie nie tyle skrętu ale
> pochylenie w kierunku przyszłego skrętu.
Nie do konca, tzn. na rowerze wlasnie tak to wyglada, natomiast na motocyklu skrcam
tylko i wylacznie pchajac kierownice w tym niby nielogicznym kierunku.
Spokojnie da sie jedna reka (otwarta dlonia, zeby podswiadomi ni ciagnac) zrobic
zakret typu (prawy) : prawa dlon, pchamy kierownice do przodu (czyli skrecamy ja w
lewo) motocykl si pochyla w prawo i skreca, chcac poglebic skret/zaciesnic zakret
pchamy mocniej, odwrotnie - chcac zmniejszyc promien luku/wyjsc z zakretu do jazdy na
wprost zmniejszamy sile - motocykl sam sie wyprostuje.
Jak ktos pirwszy raz tstuje (np. na placyku) to zazwyczaj jest zdziwiony jak szybko
moto si pochyla i skreca...
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-14 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-02-14 Ściemniacze na parkingach
- 2025-02-13 kilka pytań o klimę
- 2025-02-13 genialny pomysł
- 2025-02-12 diesel z otwartą komorą
- 2025-02-14 60 mA dużo czy spoko?
- 2025-02-13 Jaka moc wi-fi ?
- 2025-02-12 Drabina rozsuwana
- 2025-02-13 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-02-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-02-13 Warszawa => MENA New Buissnes Manager <=
- 2025-02-13 Łódź => NodeJS Developer <=