  • Data: 2024-06-28 01:10:22
    Temat: Re: wyobrazcie sobie ze
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 25.06.2024 o 10:19, io pisze:
    > [...]
    >
    > Tak se czytam co bazgrolisz ale jesteś typem EGO :)

    Pierd...sz!

    > Chuj mnie obchodzi
    > sprzedanie biznesu czy zaprzestanie połączone z numerem. Rodzina jest
    > ważniejsza :)...dlatego mam osobne dzwonki...lub brak dzwonka (
    > cisza.mp3) :) albo killfile.

    Jw, obszarów kontaktów jest wiele, nie jesteś w stanie ich wyznaczyć
    dzwonkami ponieważ nie wiesz z góry kto z jakiego numeru zadzwoni.
    Musisz w ciemno odbierać niektóre połączenia bo mogą być z działalności
    ale też z urzędu. Nie znasz numerów ani tych ani tych. Itp itd.

    > Ale nachuj skoro mogę po WiFi?

    Niby jak za pomocą WiFi połączysz naprawdę odległe lokalizacje. Jak
    zrobisz urządzenia energooszczędne. P..sz bez elementarnego ogarnięcia
    tematu.

    Nachuj, wystarczy skorzystać z 5G.