  • Data: 2009-01-05 16:40:50
    Temat: Re: wymiotło grafiki z rynku.
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-01-2009 o 16:32:31 Doxent <d...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    > Zaglądam dzisiaj do hurtowni i na allegro i patrzę, że wymiotło
    > kompletnie grafiki segmentu średniego a kupienie czegokolwiek poniżej
    > 400zł graniczy z cudem. Czasami tylko jakieś ochłapy typu 9400GT za
    > 200zł na allegro, 9500GT czy 8600GT próżno ze świeczką szukać. Czyżby
    > kolejna zagrywka rynkowa wielkich graczy ?

    mnie tez dzis proszono o przykladowa konfiguracja za okreslona kwote.
    Mocno sie zdziwilem cenami komponentow jak zaczalem przegladac oferty.
    Naet grafa Radeon Gainward 4850 Golden Sample jest droszy o prawie 100 niz
    3 miesicae temu jak kupowalem

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.