  • 1. Data: 2009-11-11 23:29:48
    Temat: wymienię trochę sprzętu na procenty
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Witam. Pozostało trochę sprzętu pomiarowego, którego się chętnie pozbędę
    wymieniając go na tzw "dobrą flaszkę" za sztukę. (może też być inna
    dawka innego trunku :-) ) Oczywiście im większa i lepsza tym lepiej :-)

    Sprzęt jest duży i ciężki, więc w grę wchodzi w zasadzie wyłącznie
    odbiór osobisty w Gliwicach.

    1. Generator PG16 - ZOPAN
    2. Oscyloskop TESLA BM46
    3. Oscyloskop OKD505a-III
    4. Generator GF65 (ZDZ warszawa)
    5 Transistor tester P651 (PSG1?) - nabazgrałem i zgaduję
    6. Miernik Zniekształceń nielinearnych MZN8C (ITA)
    7. Mostek RLC E303 Meratronik
    8. Miernik tranz. f granicznej i beta MPF1

    Stan przyrządów nieznany, nie mam czasu na włączanie i sprawdzanie -
    ale nie bebeszone. Jeżeli nie działają to znaczy, że od zepsucia stoją
    bez prób naprawiania.
    Czasem brakuje jakiejś gałki, ale w większości są kompletne.

    Naprawdę duże i ciężkie...

    MAc
    mrn

    sp9mrn śmieszny znaczek gmail com

  • 2. Data: 2009-11-12 00:12:36
    Temat: Re: wymienię trochę sprzętu na procenty
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > 1. Generator PG16 - ZOPAN
    > 4. Generator GF65 (ZDZ warszawa)

    Kurcze, byłbym zainteresowany, o ile się do szafy zmieści, ale nigdzie
    nie mogę znaleźć zdjęć w necie :/... mógłbyś sprawdzić, czy się w
    symbolu nie machnąłeś, albo wrzucić gdzieś jakieś przykładowe fotki jak
    toto wygląda?? Wysoce prawdopodobne, że się z tego typu generatorami
    zetknąłem na polibudzie swego czasu, ale symboli nie pamiętam ;D...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-11-12 00:27:38
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Konop pisze:

> [...]
    > nie mogę znaleźć zdjęć w necie :/... mógłbyś sprawdzić, czy się w
    > symbolu nie machnąłeś, albo wrzucić gdzieś jakieś przykładowe fotki jak
    Raczej sie nie machnalem, ale fotek nie mam jak zrobić do weekendu.
    ten PG16 to o ile pamietam bydle wysokości 60cm albo wiecej, gruby na
    jakieś 20 z dużą metalową tarczą strojenia +precyzer na zębarce.

  • 4. Data: 2009-11-12 06:30:28
    Od: Krzysztof <k...@g...com>

    Witam,

    On 12 Lis, 00:29, MAc <m...@t...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > bez prób naprawiania.
    > Czasem brakuje jakiejś gałki, ale w większości są kompletne.

    Byłbym zainteresowany pozycjami 2 i/lub 3. Dam jeszcze znac mailem.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-11-12 07:02:26
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Krzysztof pisze:

    > Byłbym zainteresowany pozycjami 2 i/lub 3. Dam jeszcze znac mailem.

    Mail dotarł, pozycje 2 i 3 zarezerwowane dla Krzysztofa.

    Wstępnie poz 1 i 4 dla Konopa.(jeżeli jego szafa to przyjmie)
    o ile kojarzę ten drugi generator, to jest circa szeroki na 60, wysoki i
    głęboki na 25

    Dodam, że przyda się ktoś do targania tego, bo mam do d... kręgosłup.(sorry)

    MAc
    sp9mrn

  • 6. Data: 2009-11-12 07:05:04
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    MAc pisze:

    > Dodam, że przyda się ktoś do targania tego, bo mam do d...
    > kręgosłup.(sorry)

    W zasadzie to każdy ma kręgosłup _od czaszki do d4_, ale niech mnie ktoś
    poprawi :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2009-11-12 07:14:46
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    PeJot pisze:

    > W zasadzie to każdy ma kręgosłup _od czaszki do d4_, ale niech mnie ktoś
    > poprawi :)

    Każesz mi być logicznym o tej porze? Dopiero oczy otworzylem :-)
    "d4" ... ładne określenie. kupuję :-)