  • 1. Data: 2011-12-29 15:20:22
    Temat: wymiana zarowki w mondeo
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jak sie wymienia zarowki w przednich p-m w mondeo 99 ?

    siedza gdzies w zderzaku, pod spodem zabudowane.
    Czyzby trzeba bylo zaczac od wyciagniecia tych okraglych "ramek" ?

    P.S. kolejny samochod gdzie zarowke najlepiej wymieniac w ASO lub u
    ginekologa.

    J.

  • 2. Data: 2011-12-29 15:28:40
    Temat: Re: wymiana zarowki w mondeo
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

> [...]
    > zaczac od wyciagniecia tych okraglych "ramek" ?
    >
    > P.S. kolejny samochod gdzie zarowke najlepiej wymieniac w ASO lub u

    A czasem nie wyjmuje się w tym celu po prostu reflektorów, jak w
    wiekszości Fordów?

  • 3. Data: 2011-12-29 16:03:05
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > P.S. kolejny samochod gdzie zarowke najlepiej wymieniac w ASO lub u
    > ginekologa.

    Może Fordy tak mają? U mnie w Focusie przydałby się ginekolog. Na pewno nie
    jest łatwo.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-12-29 18:14:18
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-29 15:20, J.F pisze:

> [...]
    > Czyzby trzeba bylo zaczac od wyciagniecia tych okraglych "ramek" ?
    >

    > P.S. kolejny samochod gdzie zarowke najlepiej wymieniac w ASO lub u

    W MK3 wykręca się ją od tyłu, najlepiej od spodu samochodu, ale
    bezproblemowo idzie to zrobić w kucki ;)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-12-29 19:52:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cezary Daniluk

    > W MK3 wykręca się ją od tyłu, najlepiej od spodu samochodu, ale
    > bezproblemowo idzie to zrobić w kucki ;)

    W mk3 zdejmuje się grill i wyjmuje reflektor bez użycia żadnych narzędzi,
    a następnie wygodnie wymienia dowolną żarówkę...

  • 6. Data: 2011-12-29 21:24:48
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-12-29 19:52, to pisze:
    > begin Cezary Daniluk

    > W mk3 zdejmuje się grill i wyjmuje reflektor bez użycia żadnych narzędzi,
    > a następnie wygodnie wymienia dowolną żarówkę...

    Życzę szczęścia w wymianie żarówki o którą pytał przedmówca.
    Fajnie że po wyjęciu reflektora, będzie wymieniał żarówkę w świetle
    przeciwmgielnym ROTFL.
    Czytajcie ludzie ze zrozumieniem to o co ktoś pyta.

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-12-29 21:26:34
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/29/2011 03:28 PM, to wrote:
    (ciach)
> [...]

    Gin to przez wydech by wymieniał żarówki ;)

  • 8. Data: 2011-12-29 22:43:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cezary Daniluk

    > Życzę szczęścia w wymianie żarówki o którą pytał przedmówca. Fajnie że
    > po wyjęciu reflektora, będzie wymieniał żarówkę w świetle
    > przeciwmgielnym ROTFL.

    Przeciwmgłowe też się wyjmuje.

  • 9. Data: 2011-12-30 09:48:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Dec 29, 9:26 pm, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:
    > On 12/29/2011 03:28 PM, to wrote:
    > (ciach)

    > Gin to przez wydech by wymieniał żarówki ;)

    A nie przez wdech ??

    Pozdrawiam !

  • 10. Data: 2011-12-30 20:36:47
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

> [...]
    > Czyzby trzeba bylo zaczac od wyciagniecia tych okraglych "ramek" ?
    >

    > P.S. kolejny samochod gdzie zarowke najlepiej wymieniac w ASO lub u

    W instrukcji jest napisane, że trzeba zdjąć odkręcić grill i zdemontować
    reflektor (klucze gwiazdki). Tak też robiłem. Dopiero na stacji
    diagnostycznej okazało się, że da się z komory silnika. Są takie małe
    dekielki. Bardzo to niewygodne i po omacku. Głowy ani oka tam nie
    wsadzisz ;)

    charwel