  • Data: 2015-12-09 18:00:50
    Temat: Re: wymiana żarówek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Baszyński m...@g...ze.ta.pl ...

    > doświadczenie uczy, że jak właśnie spaliła się jedna, to wkrótce
    > poleci i druga. Wiec zamiast dwa razy zabierać się za robotę to warto
    > to zrobić za jednym razem i mieć na jakiś czas święty spokój.

    No patrz a umnie przesuneły się fazami i obecnie przepalając się mniej
    wiecej w połowie zycia drugiej.
    A biorąc pod uwagę fakt, ze wymiana jednej jest niezalezna od drugiej to
    nie rozumiem tej rady.

    Chociaz patrzac jeszcze z innej strony - zona grozi rozwodem... Pytanie czy
    zalezy watkotwórcy aby ciągnąc ten zwiazek? Moze to jest to co przeleje
    czare goryczy :)