  • 31. Data: 2010-03-18 08:20:33
    Temat: Re: wymiana oleju
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Bo producent zaleca wymiane auta na nowy po przejechaniu 100kkm a na tym
    > jest lepszy interes :) Coraz dluzsze wymiany to tylko chwyt marketingowy
    > aby zyskac klienta.

    Producent zaleca wymianę częściej niż to konieczne, byś w czasie gwarancji
    przyjeżdżał do ASO i zostawiał grubszą kasę na takie duperele.

  • 32. Data: 2010-03-18 18:04:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > nom pisze:
    > jak będziesz go sprzedawał będziesz to też będziesz chwalił się tym
    > wyczynem na allegro :)?

    Po co mam sprzedawać dobry samochód, który mi się nie psuje i to jeszcze na
    allegro?

  • 33. Data: 2010-03-18 21:49:36
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Z olejem mam zagwozdkę z uwagi na różnice w terminach wymiany
    > (producent: co 30kkm, mechanik: co 15kkm) i z uwagi na to, że butelka 4l
    > + filtr + wymiana = 270 zł (wymiana przy zakupie u mechanika oczywiście
    > gratis, z tym że olej odpowiednio droższy)

    kup lotosa - spokojnie wystarczy i oszczedzisz troche. A mechaniory
    niezle Cie kroja na tej wymianie

  • 34. Data: 2010-03-19 09:42:43
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Z pewnoscia. Pewien czlowiek Ibiza z silnikiem 1.9d przejechal
    > przez 3 lata 26 tys km bez wymiany oleju. Bo zapomnial...
    > Wymiana zalecana jest co 7.5 tys km. Olej byl polsyntetyczny Lotosa.
    > Nic sie silnikowi nie stalo. Od tego czasu przebieg wzrosl o
    > 40 tys, razem jest teraz 140 tys. Oleju nie bierze, dziala jak
    > zegarek.

    Ty poważnie?
    Ile zaoszczędzisz 100 PLN?
    Mam jupić zone samochód. Aż sie boję.

  • 35. Data: 2010-03-19 09:44:57
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    > Pytanie brzmi: czy można bez szkody dla silnika przeciągnąć termin
    > wymiany oleju o jakieś 5 tys. km?

    Kultura techniczna w Polsce jest daleko za murzynami.
    Ile na tym zaoszczędzisz? 100 PLN? Sam odpowiedz sobie czy warto.

  • 36. Data: 2010-03-19 10:38:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-19, Marek P. <m...@g...pl> wrote:

    > Kultura techniczna w Polsce jest daleko za murzynami.
    > Ile na tym zaoszczedzisz? 100 PLN? Sam odpowiedz sobie czy warto.

    Po stronie zysków mamy sto złotych i godzinę potrzebną na zmianę oleju.
    A co widzisz po stronie (ewentualnych) strat?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2010-03-19 10:42:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:
    > Po stronie zysków mamy sto złotych i godzinę potrzebną na zmianę oleju.
    > A co widzisz po stronie (ewentualnych) strat?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    szybsza kapitalka silnika oczywiście w dłużej perspektywie.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-03-19 10:42:44
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marek P. pisze:
    > Kultura techniczna w Polsce jest daleko za murzynami.
    > Ile na tym zaoszczędzisz? 100 PLN? Sam odpowiedz sobie czy warto.

    niestety :(

    --
    krzysiek82

  • 39. Data: 2010-03-19 10:44:57
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Marek P. pisze:
    > Ty poważnie?
    > Ile zaoszczędzisz 100 PLN?
    > Mam jupić zone samochód. Aż sie boję.

    pojedz do Niemiec, większa, szansa na kupno chociażby starszego ale
    zadbanego auta. Jutro jadę po doblo, długie poszukiwania w polsce, ponad
    2tyś km zmarnowane, żeby oglądać trupy które w ogłoszeniach były
    oferowane jako igiełki.

    --
    krzysiek82

  • 40. Data: 2010-03-19 11:18:14
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-19 10:42, krzysiek82 wrote:

    > szybsza kapitalka silnika oczywiście w dłużej perspektywie.

    przesadzasz, jak jest dobry olej to się nic nie ma prawa szybciej zużyć
    niech uzupełnia braki do prawidłowego poziomu i tyle