eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana olejuRe: wymiana oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Michał <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana oleju
    Date: Wed, 17 Mar 2010 00:37:19 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <hnp5d7$9t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hnp2ib$ka9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hnp3iq$srt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acsz75.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268783336 317 83.11.53.75 (16 Mar 2010 23:48:56
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2010 23:48:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hnp3iq$srt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Antivirus: avast! (VPS 100316-1, 2010-03-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2264881
    [ ukryj nagłówki ]

    > Inne pytanie dlaczego to robić?
    > 5W30 to pewnie jakiś dość drogi syntetyk

    Ano właśnie...


    > myślę że na przyszłość lepiej zalewać czymś tańszym, za to zgodnie z
    > zaleceniami producenta (no chyba że syntetyk to wymóg w tym silniku).

    Chociaż auto to 12-letnie Clio to wolałbym pozostać przy syntetyku, z
    uwagi na jego zalety. Słyszałem (nie wiem ile w tym prawdy, więc liczę
    że Grupa podpowie) że na stan oleju mają wpływ warunki pracy (np
    katowanie silnika do odcięcia skutkuje szybszym pogorszeniem właściwości
    smarnych itp) a ten silniczek chodził w zakresach 2-3,5 tys obr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: