    Date: Fri, 22 Oct 2010 11:22:15 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana łącznika stabilizatora znowu yaris

    W dniu 2010-10-22 10:24, Mateusz pisze:
    > Witam,
    >
    > dorwałem dzisiaj dwa dobre zamienniki (całość, nie tylko gumy w cenie
    > 35zł/szt) w intercarsie i tak się zastanawiałem czy dałbym radę sam to
    > wymienić - z tego co widziałem to łącznik łączy się z wahaczem, w
    > odkręcanie bym się bawił jakbym miał same gumy, tak to odetnę
    > nakrętkę. Tylko nie wiem czy dostęp do tego jest na tyle łatwy, żeby
    > to robił to ktoś mało zaawansowany (aczkolwiek pojętny ;))

    Tylko żeby grzebać przy stabilizatorze musisz unieść w górę oba koła osi
    w której zmieniasz stabilizator, bo inaczej stabilizator będzie napięty.
    Samo to może być dość upierdliwe bez podnośnika kolumnowego, kanału,
    albo dobrych kobyłek.

    Co do połączenia łącznika z wahaczem to dowiedz się czy nie potrzebujesz
    do tego ściągacza, bo ja już nie pamiętam.

    Sama wymiana raczej nie będzie zbyt skomplikowana (tak sądząc po Corolli).