  • Data: 2010-10-22 22:44:10
    Temat: Re: wymiana łącznika stabilizatora znowu yaris
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-22 10:24, Mateusz pisze:
    > dorwałem dzisiaj dwa dobre zamienniki (całość, nie tylko gumy w cenie
    > 35zł/szt) w intercarsie i tak się zastanawiałem czy dałbym radę sam to
    > wymienić - z tego co widziałem to łącznik łączy się z wahaczem, w
    > odkręcanie bym się bawił jakbym miał same gumy, tak to odetnę
    > nakrętkę. Tylko nie wiem czy dostęp do tego jest na tyle łatwy, żeby
    > to robił to ktoś mało zaawansowany (aczkolwiek pojętny ;))
    W Escorcie nawet nie odkręcałem kół, już nie mówiąc o podnoszeniu
    czegokolwiek. Wystarczyło skręcić koła najpierw w jedną, potem w drugą
    stronę i w między czasie odkręcić 4 nakrętki. Nie było super komfortowo,
    bo trzeba było położyć się na ziemi :-)
    Oczywiście jeśli będziesz chciał coś ciąć potrzebujesz lepszy dostęp,
    więc bez podniesienia i zdjęcia koła się nie obejdzie, a to jest
    związane z pojawieniem się naprężeń na łączniku (przy podniesieniu tylko
    jednego koła).

    Maciek