    From: furi <u...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana kurtyny powietrznej
    Date: Thu, 24 Nov 2011 23:25:08 +0000

    >> Odłącz akumulator i odczekaj trochę.
    >
    > Bezpieczniej zlecić to fachowcowi.

    Fachowiec za jej wymiane wezmie ze 200 Euro co wynosi 1/10 wartosci
    samochodu, wiec to raczej kiepski pomysl

    Myslalem nad tym, ale czlowiek ktory zdiagnozowal blad na sterowniku
    stwierdzil, ze nie jest specjalista od poduszek i nie widzi mu sie
    podlaczanie miernika do poduszki bo nie jest pewien czy to nie spowoduje
    jej wystrzelenia. Ja tym bardziej nie znam sie na tym wiec wole wstawic
    inna lub rezystor i nie probowac nic kombinowac z ta zepsuta.
    pozdrawiam