  • Data: 2012-10-13 17:11:51
    Temat: Re: wymiana blaszaka na coś mini, co z dyskami?
    Od: Jarosław Kłopotek <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-12 23:47, m pisze:

    > Skoro tak, to pewnie tak zostanie. Tylko jak przekonać tego zwykłego
    > peceta żeby był cichszy i mniejszy? :)

    Nie napisałeś jak bardzo obciążasz maszynkę i czym.

    Jeśli chodzi o hardware:
    Ja bym Ci polecił kupić płytę z atomem na pokładzie, jest już kilka
    fajnych pozycji, TDP jest tak niskie że nie potrzebuje prawie chłodzenia
    mechanicznego. Zauważ że ma fajny zasilacz...zyskasz trochę na prądzie;)
    Nie żałuj pamięci ram do maszynki.
    np. Asus P8H77-I

    Jeśli chodzi o software polecam:
    openmediavault, czyli debian i gui na www do obsługi udostępniania
    plików/zarządzania bajzelem, linuxa nie musisz prawie znać.

    A co do jeszcze kilku ciekawych pomysłów...możesz przy okazji sobie z
    tego zrobić media center, podpiąć amplituner i co tam masz jeszcze.

    Kwestia wyobraźni!