-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcologne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!f
eeder.erje.net!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tw
eaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MI
SMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Date: Wed, 25 Aug 2010 01:42:09 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wymiana alternatora na inny model
References: <i4r1qa$jfu$1@mx1.internetia.pl>
<2...@4...com>
<i4sdu1$6a7$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <i4sdu1$6a7$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4c7458d0$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.73.156
X-Trace: 1282693328 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22804 83.11.73.156:16245
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2306203
[ ukryj nagłówki ]Wreith pisze:
> Bo 2 różne modele samochodu?? Bo kółko pasowe jest oddzielnym elementem??
> Czasami okazuje się,że ta sama część ma kilka różnych numerów
> katalogowych (sprawdzane na przykładzie GM i BMW). Co prawda, alternator
> to nie to samo co wiatrak chłodnicy, ale np. w BMW E46 pomimo różnych
> numerów wiatrak od benzyny bez problemów pracował w dieslu -
> malkontentów stopuję, że nie jest to tylko sam element mechaniczny, ale
> także silniczek i sterownik.
Mimo wszystko nie spotkałem się żeby identyczny element miał różne
numery - to by komplikowało życie nawet producentowi chociażby w kwestii
logistyki, a nikt sobie w ten sposób w stopę raczej nie strzela.
Ale oczywiście nie raz bywa tak że podobna część o innym numerze, z
innego modelu będzie działać wystarczająco dobrze.
Często bywa tak że na OEM idzie kilka różnych numerów różniących się
jakimś tam szczegółem, a zamiennik niezależnego producenta jest jeden i
pasuje do wszystkiego.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.08.10 07:34 Karolek
- 26.08.10 23:57 Tomasz Pyra
- 27.08.10 07:47 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz