eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana akumulatorRe: wymiana akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.co
    m!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-me
    dia.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    Date: Sat, 05 Feb 2011 22:15:20 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana akumulator
    References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...com>
    <iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
    In-Reply-To: <iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.40.70
    X-Trace: 1296940521 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2498 83.25.40.70:6452
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348035
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-05 21:19, Filip KK pisze:
    > W dniu 2011-02-05 20:25, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
    >> W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.
    >>
    > Tak, zgadza się! Ale na pewno nie ma ani potrzeby czekania do momentu
    > kiedy silnik się rozgrzeje ani też nie będzie więcej spalał. To
    > kompletna bzdura wyssana z palca.

    A jednak komputery mają parametry korygujące dawkę paliwa.

    Fiat po resecie startował od bogatej dawki paliwa, a więc do czasu kiedy
    ustawił sobie te parametry to siłą rzeczy palił więcej.

    >> Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
    >> pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
    >> zamkniętej.
    >>
    > Nie wiem o czym piszesz, o jakiej pętli i w czym.

    O tym jak ECU przełącza się między trybami wyliczania dawki paliwa na
    podstawie map, a na podstawie sondy lambda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: