-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.glorb.co
m!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-me
dia.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Sat, 05 Feb 2011 22:15:20 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wymiana akumulator
References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
<1...@4...com>
<iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
<4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
In-Reply-To: <iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.40.70
X-Trace: 1296940521 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2498 83.25.40.70:6452
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348035
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-05 21:19, Filip KK pisze:
> W dniu 2011-02-05 20:25, Tomasz Pyra pisze:
>
>> Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
>> W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.
>>
> Tak, zgadza się! Ale na pewno nie ma ani potrzeby czekania do momentu
> kiedy silnik się rozgrzeje ani też nie będzie więcej spalał. To
> kompletna bzdura wyssana z palca.
A jednak komputery mają parametry korygujące dawkę paliwa.
Fiat po resecie startował od bogatej dawki paliwa, a więc do czasu kiedy
ustawił sobie te parametry to siłą rzeczy palił więcej.
>> Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
>> pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
>> zamkniętej.
>>
> Nie wiem o czym piszesz, o jakiej pętli i w czym.
O tym jak ECU przełącza się między trybami wyliczania dawki paliwa na
podstawie map, a na podstawie sondy lambda.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.11 19:08 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=