  • Data: 2017-09-27 18:25:14
    Temat: Re: wylaczajace sie UPS
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i jak napisalem, to nie jest kwestia braku podtrzymania, bo nie mialy
    > miejsca przerwy. UPS po prostu wylaczal sie z glupia frant sam.

    bo krótki zanik zasilania którego nawet nie zauważyłeś a zauważył to UPS
    - nie dał rady podtrzymać zasilania elektroniki i przekaźniki odklapły
    sobie rozłączając wyjście.

    Miałem przypadek niedawno APC 2kVA, który mając martwe baterie w
    momencie przełączenia na akumulator zaczynał kłapać przez ułamek sekundy
    szarpiąc z zasilania przez co wywalał bezpiecznik szafy :)