    From: "PcmOL" <...@...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wykrywanie transponderów
    Date: Wed, 29 Sep 2010 07:53:57 +0200

    "NoRek" <a...@w...pl> wrote in message news:i7tc6i$mfd$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze kupic gotowy czytnik RFID zaleznie od wersji
    > Mifare lub Unique podpinane do USB i macac nimi
    > to co moze miec czipa :)
    > Czytniki dostepne np www.pctherm.pl

    Standardowy czytnik zwykle musi zdekodować transmisję żeby zasygnalizował
    obecność.
    Podejżewam więc, że będzie nieprzydatny do wykrywania obecności pastylki
    obcego systemu.
    Ten mój do kota zdekoduje tylko ISO 11784/11785, ale sygnalizuje każdą
    transmisję ASK w okolicach 125/132 kHz.
    Czyli Unique powinien wykryć, ale nie sprawdzałem, bo nie mam transpondera.
    Jabym miał, przepisał bym rekreacyjnie soft na wielosysyemowy, bo we flaszu
    sporo miejsca zostało.