  • Data: 2011-05-13 13:28:50
    Temat: Re: wykaz czynnych RSŁA 160 MHz
    Od: "vari" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z ta miedzia to sie nie rozpedzaj
    > jesli bylo rsla, to nie dlatego, ze miedzi nie bylo, ale dlatego, ze z
    > praktycznego punktu widzenia nie moglo byc
    > lesniczowki, schroniska, domy w puszczach - to byli i obecni klienci tych
    > laczy

    A że na 400 MHz TP nie założy im telefonu (co najwyżej jej spółka-córka
    internet) to TP będzie montować im terminale pracujące w sieci GSM Orange.
    A TP mogła by zrobić VoIP na CDMA 450.... błe... nie mogła by.
    Toż to przy zwykłym używaniu internetu do poczty, usenetu i WWW już się muli
    a VoIPa nawet nie próbowałem odpalać na tym.
    Może i Skype by chodziło ale nie mam jak sprawdzić bo onboard karta
    dzwiękowa ma uwalone sprzętowo przechwytywanie dzwieku z wszystkich wejść.
    Zresztą kilku takich abonentów i BTS już by leżał (może nie na ziemi ale na
    pewno by kwiczał).
    vari