  • 1. Data: 2011-05-12 14:11:55
    Temat: wykaz czynnych RSŁA 160 MHz
    Od: "vari" <v...@t...pl>

    http://varicap.wrzuta.pl/sr/f/9UgiOfG7W0y
    Plik PDF 37 kB.
    Stan na dzień 12 maja 2011 roku.
    Przedostatnia kolumna oznacza moc w dBW (0 to 1W ERP).
    Łącznie 92 relacje.
    Obok rok, do końca któego ma nastąpić likwidacja relacji.
    W bieżącym roku, TP planje zlikwidować 51 relacji a w przyszłym pozostałe 41
    sztuk.
    vari

  • 2. Data: 2011-05-12 14:30:08
    Temat: Re: wykaz czynnych RSŁA 160 MHz
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iqgpnj$pqe$...@n...onet.pl,
    vari <v...@t...pl> nastukał:
    > http://varicap.wrzuta.pl/sr/f/9UgiOfG7W0y
    > Plik PDF 37 kB.
    > Stan na dzień 12 maja 2011 roku.

    wszystko od 18E na wschód czyli pozostało rsła tylko w azjatyckiej częsci
    kraju. zastanawiam się do czego to jeszcze trzymają. w wielkopolsce cięzko
    juz znaleźć dostęp po centertelu a tam jeszcze rsła działa.

    --
    VSS

  • 3. Data: 2011-05-12 17:12:58
    Od: "vari" <v...@t...pl>

> [...]
    > Obok rok, do końca któego ma nastąpić likwidacja relacji.
    > W bieżącym roku, TP planje zlikwidować 51 relacji a w przyszłym pozostałe

    Aktualizacja. Wszystkie RSŁA mają być zlikwidowane do końca roku. Większość
    do listopada.
    vari

  • 4. Data: 2011-05-13 10:31:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik vari napisał:

    > Aktualizacja. Wszystkie RS?A maj? byae zlikwidowane do konca roku. Wiekszo?ae
    > do listopada.

    Tak, czy zostaną zastąpione - GSM, CDMA czy BMT :-P?

    Przemek

  • 5. Data: 2011-05-13 11:30:29
    Od: "vari" <v...@t...pl>

    > Tak, czy zostaną zastąpione - GSM, CDMA czy BMT :-P?

    Pewnie do końca roku niektóre liniami miedzianymi a inne GSM.
    CDMA w pasmach "ludzkich" (poniżej 3 GHz) TP nie używa.
    BMT to nie słyszałem aby abonenta "podłączyli", który już MIAŁ telefon.
    BMT to dostaje moja sąsiadka (słupek z 10 parami - było 9 gdy ja miałem
    stacjonarny) stoi obok jej bramy a gdy budowała dom zakopała kabel
    przyłącza.
    Tylko przyjść do słupka, skrosować, pojechać na PG, skrosować i wykreować
    port (mnóstwo wolnych).
    Znam tę sieć jak zły szeląg i nie ma tu ONU, PCM i innych rzeczy, które by
    "nie miały zasobów".
    Tak więc dostała BMT (nawet na GSM, który z kolei dom obok działa) i TP jej
    co miesiąc wpłaca na konto 50 PLN.
    Ale o przpadku ODŁĄCZENIA kogoś z powodu "zaistniałych warunków
    technicznych" (a tym bardziej o rozpoczęciu wyplat mu odszkodowania) - nie
    słyszałem.
    Ale wszystko jeszcze może się przytrafić w tej firmie.
    vari

  • 6. Data: 2011-05-13 11:51:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Pewnie do końca roku niektóre liniami miedzianymi a inne GSM.

    z ta miedzia to sie nie rozpedzaj
    jesli bylo rsla, to nie dlatego, ze miedzi nie bylo, ale dlatego, ze z
    praktycznego punktu widzenia nie moglo byc
    lesniczowki, schroniska, domy w puszczach - to byli i obecni klienci tych
    laczy

  • 7. Data: 2011-05-13 13:28:50
    Od: "vari" <v...@t...pl>

> [...]
    > praktycznego punktu widzenia nie moglo byc
    > lesniczowki, schroniska, domy w puszczach - to byli i obecni klienci tych

    A że na 400 MHz TP nie założy im telefonu (co najwyżej jej spółka-córka
    internet) to TP będzie montować im terminale pracujące w sieci GSM Orange.
    A TP mogła by zrobić VoIP na CDMA 450.... błe... nie mogła by.
    Toż to przy zwykłym używaniu internetu do poczty, usenetu i WWW już się muli
    a VoIPa nawet nie próbowałem odpalać na tym.
    Może i Skype by chodziło ale nie mam jak sprawdzić bo onboard karta
    dzwiękowa ma uwalone sprzętowo przechwytywanie dzwieku z wszystkich wejść.
    Zresztą kilku takich abonentów i BTS już by leżał (może nie na ziemi ale na
    pewno by kwiczał).
    vari