  • 71. Data: 2014-02-05 19:57:37
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-05 09:24, twistedme wrote:

    > Możesz rozwinąć?

    Krótko mówiąc JKM robi wszystko, żeby być wiecznym kandydatem i na tym
    mu zależy, a nie na jakimkolwiek stanowisku z _realną_ (co za ironia)
    władzą, bo byłby to jego koniec.

    O tym, że głosy na kandydatów poniżej progu są tak naprawdę na zwicięzce
    nie muszę chyba przypominac?

    Shrek.

  • 72. Data: 2014-02-05 20:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > wszystkie w ciemno
    >
    > Oczywiście, że są. Sam w takiej pracowałem.

    Równeiż znam takie firmy.
    Sa samochody na parkingu, kto potrzebuje ten jedzie.
    Nie ewidencjonuje sie tego w zaden sposób.

  • 73. Data: 2014-02-05 20:05:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-05 02:36, k...@g...com wrote:

    > A nie uważasz ze to jednak użytkownicy samochodów służbowych jednak przeginają.
    Idź wieczorem w piątek, sobotę, niedzielę pod kino, tatr czy na parking hipermarketu.
    Samochodów firmowych od chuja. Wyjściem było by wprowadzenie obowiązkowych kart
    drogowych dla każdego kierowcy samochodu służbowego czy firmowego.

    Proste rozwiązanie - rejestrując samochód na firmę deklarujesz, że albo
    będziesz go używał rownież do celów prywatnych i wtedy masz możliwość
    odliczenia iluśtam procent kosztów (dyskusyjne ile), albo dostajesz
    specjalne oczojebne blachy i przyłapanie na użytku prywatnym jest
    traktowane jako przestępstwo karno skarbowe.

    Sądząc po deklaracjach przedsiębiorców nie ma problemu bo przecież
    prywatnie nie używają;) A w praktyce wszyscy będą woleli jednak
    zadeklarować użytek prywatny i skończy się narzekanie, że państwo
    traktuje ich jak oszustów.

    Shrek.

  • 74. Data: 2014-02-05 20:10:09
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 20:05:45 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    >
    > prywatnie nie używają;) A w praktyce wszyscy będą woleli jednak
    >
    > zadeklarować użytek prywatny i skończy się narzekanie, że państwo

    Zaraz Cie zajebią szczególikami.

  • 75. Data: 2014-02-05 21:56:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 08:19:07 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Pierdol się na koszt państwa z tym dobrym wychowaniem. A z tym prawem to
    > z maniem w dupie mieszczę się w średniej krajowej. I się tego nie
    > wstydzę i nie udaję jak jakieś drobne cwaniaczki co bułkę przez bibułkę
    > a chuja całą gębą.

    widzisz kogutku potrafisz tylko bluzgać w swojej bezsilności. I po raz
    kolejny pokazujesz, że masz gnój w butach

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2014-02-05 21:59:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 20:05:45 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

> [...]
    > specjalne oczojebne blachy i przyłapanie na użytku prywatnym jest
    > traktowane jako przestępstwo karno skarbowe.

    to "proste" rozwiązanie funkcjonowało przez lata PRLu. z marnym skutkiem.
    Widzę, że coraz tu więcej pomysłów rodem z PRLu proponujacych rozrost
    biruokracji i armii urzedników. A potem lament, że Państwo za duże
    podatki zbiera.

  • 77. Data: 2014-02-05 22:01:02
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 21:56:44 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    W dalszym ciągu możesz się pierdolić na koszt państwa. Mam w dupie twoje zdanie na
    tematy różne.

  • 78. Data: 2014-02-05 22:21:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Feb 2014 13:01:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > W dalszym ciągu możesz się pierdolić na koszt państwa. Mam w dupie twoje
    > zdanie na tematy różne.

    i z tego mania w dupie koniecznie musisz odpisać popisując się dalszymi
    bluzgami? Masz równie ciekawą defincje tego mania jak podejście do kultury

  • 79. Data: 2014-02-05 22:27:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-05, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > To ja poproszę optymalizację w haraczu zwanym ubezpieczeniem OC.
    > Przecież się nie rozdwoję i nie będę jednocześnie jeździł kilkoma
    > samochodami, to dlaczego OC wykupuje się na pojazd, a nie na kierowcę?!
    > Wiem, wiem - TU muszą zarobić...

    Bo jak Twoj pojazd narobi szkode bez kierownika na pokladzie to kto za to
    zaplaci? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2014-02-05 22:45:54
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo jak Twoj pojazd narobi szkode bez kierownika na pokladzie to kto za to
    > zaplaci? ;-)
    Jak taki cwany, to niech sam płaci za siebie.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO