  • 11. Data: 2013-07-25 08:29:56
    Temat: Re: wygralem z sg ;]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-24, A.L <a...@a...com> wrote:

    > Wstrzasajace jest to ze polowa polskich kierowcow jeszcze ma prawa
    > jazdy

    Majaczysz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2013-07-26 17:12:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-07-24 10:45, K pisze:
    > teraz pytanie: czy ci debile na pismo w ktorym napisalem: "w zwiazku z
    > tym, ze chce wskazac sprawce prosze o przeslanie zdjecia z widoczna
    > twarza sprawcy oraz homologacje na sprzet ktorym zostalo wykonane
    > zdjecie" musza mi odpowiedziec? czy moze takie zdanie, powoduje totalne
    > zagotowanie sie zwoju mozgowego i z automatu wysylaja to do sadu?
    Nic nie muszą. To Ty teoretycznie musisz im odpowiedzieć, tzn. wskazać
    sprawcę. Jeśli tego nie zrobisz, sprawa może trafić do sądu. Sąd zapewne
    w pierwszym podejściu ograniczy się do wydania nakazu zapłaty, należy
    się odwołać i przy odpowiedniej argumentacji powinien sprawę w drugim
    podejściu umorzyć.

    Maciek

  • 13. Data: 2013-07-26 17:16:15
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > w SM z Czerska, pierwszy strazak przelaczyl do drugiego, drugi powiedzial
    > ze sprawa w toku i mam czekac oraz przelaczyl do trzeciego, trzeci byl
    > zdziwiony ze wyslalem im pismo (ZPO) i poinformowal mnie ze mam czekac na
    > odpowiedz z sadu w chojnicach, zyczyl milego dnia i sie rozlaczyl.

    W sprawie SM w Czersku ma być referendum - dlatego tacy grzeczni byli :)

  • 14. Data: 2013-07-26 20:07:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baczek" napisał w wiadomości

    >W sprawie SM w Czersku ma być referendum - dlatego tacy grzeczni byli
    >:)

    Ale glosowac beda mieszkancy.
    Wiec albo SM przegiela i z miejscowymi, albo tu nie chodzi o pieniadze
    :-)

    A moze wloski strajk ? :-)

    J.