  • Data: 2015-06-26 11:24:24
    Temat: Re: wydajność SSD
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie przeszło Ci przez myśl, że dysk jest podłączony do portu SATA 3Gbit
    >wobec czego osiągów dostępnych na portach SATA 6Gbit nie ma jak z niego
    >wydusić?

    Dysk jest wpięty w SATA2 i to jest zaznaczone w wątku.
    Chodzi mi bardziej o powód dla którego dyski SSD dają taki odczuwalny wzrost
    wydajności/responsywnosci komputera.
    I nie wynika to bynajmniej z ich transferów sekwencyjnych dochodzących do
    500MB/s (to można uzyskać z polaczenia zwykłych dysków w macierz)
    a z ilości IOPS które są w stanie obsłużyć i na to chciałem zwrócić uwagę.

    Innym słowy - nie przejmować się i tak będzie milo się pracowało z dyskiem
    SSD :)

    BUNIEK