  • 31. Data: 2012-05-13 22:49:14
    Temat: Re: wycieraczki ( pióra) samochodowe
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    <v...@i...pl> wrote in message news:4fb004b9$1@news.home.net.pl...

    > Płaskie omijam szerokim łukiem, bo obojętnie jakie kupowałem to były do
    > d...

    Na poczatku tak bylo. Teraz kupuje Bosha albo Valeo i sa OK.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2012-05-13 23:23:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 22:22:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > To samo co w przypadku Biedronkowego, czyli -22-25 stopni.

    O nazwe mi chodzi. Wiesz podstawy marketingu mowia ze o wlasna marke nalezy
    dbac, wiec jak sie pisze "Organika" to produkt ma byc dobry, a jak ma byc
    tani, to sie pisze cos innego.
    Ale nie wszyscy podstawy marketingu opanowali :-(

    > Z tą różnicą że carrefourowe gówno zamarza przy -10 w garażu, a biedronkowa
    > aura nie.

    Akurat rozne plyne kupowalem i z reguly mrozy wytrzymuja.
    AS potwierdza
    http://www.auto-swiat.pl/1-test-20-plynow-do-spryski
    waczy-juz-wiemy-ktore-sa-odporne-na-mroz

    Ale nie wykluczam ze trafiles na cos nieuczciwego.

    J.

  • 33. Data: 2012-05-14 08:41:54
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-05-12 09:23, zbigniew pisze:
    > Jakie obecnie są dobre wycieraczki samochodowe ( standardowe).
    > Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    > Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie
    > wiem co wybrać
    > Z.

    Ja kupuje zawsze Motogum polskie pióra , choć dla mnie są bardzo dobre
    spotkałem się na forum z opinią, że są złe.

    Nie wiem ale smug nie zostawiają a na mrozie nie odrywają się od
    szkieletu i poprzednio w Roverku na 5 lat zmieniałem je 2 razy a obecnie
    w skodzie użytkuje je od miesiąca i specjalnych uwag nie mam choć
    czasami głośno zbierają ale to chyba zależy od wielu czynników

    gregor

  • 34. Data: 2012-05-14 08:42:46
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Bo to nie jest takie proste.
    > Znalazłem fajny mały sklepiki w CMT w lublinie.
    > Powiem więcej. Gość ma nakrętki na wętylki z _metalowym_ "dziubkiem"
    > "kluczem" :-)

    Daj namiary na te sklepik... w CMT
    pozdr.
    gr

  • 35. Data: 2012-05-14 10:05:18
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..
    > Hm... Może za kilka lat jakieś luzy dostrzegę :-)
    To nie jest kwestia dostrzeżenia tylko słyszenia. Kiedy są już za luźne głośno
    hałasują przy zwrotach swojego wahadłowego ruchu.
    BTW: te, które kupowałem nie miały żadnych zabezpieczeń. Po prostu odcinam,
    wkładam w pióro i nic się nie wysuwa. Na końcu pióra jest sprzączka, która nie
    pozwala się wysunąć.
    Pozdrawiam.

  • 36. Data: 2012-05-14 10:08:49
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..
    > Pewnie że sprawdź, warto przetestować....
    Ja sprawdziłem. Chińskie no-name. I do dupy były. Po tygodniu już smugi
    zostawiały jak roczne Championy.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 37. Data: 2012-05-14 10:29:51
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-14 08:42, GR001 pisze:

    > Daj namiary na te sklepik... w CMT

    Chyba 75. HJK Kuźmiuk

  • 38. Data: 2012-05-14 10:48:25
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Chyba 75. HJK Kuźmiuk

    dzięki
    gr

  • 39. Data: 2012-05-14 12:03:04
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    zbigniew nabazgrał(a):

> [...]
    > Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    > Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie wiem

    Wycieraczki DIPP .. w czasie deszczu ułamało się mocowanie do ramienia i
    wycieraczka poleciała w siną dal, następny kilometr musiałem jechać ledwo
    widząc, na szczęście miałem blisko i mogłem powoli dojechach a deszcze nie
    był tak intensywny inaczej kaplica ...

    Potem kupiłem w Realu sztukę za 8zł i działa bez problemu do dziś (już parę
    miesięcy) cicha, dobrze zbiera .. ogólnie zero problemów.

  • 40. Data: 2012-05-14 12:06:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/05/2012 08:23, zbigniew wrote:
> [...]
    > Z tego co widzę to namnożyło się pełno jakiś nieznanych produktów.
    > Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie

    Bosche ostatnio wytrzymywały mi góra 3 miesiące. Od kilku lat używam
    płaskich Goodyearów w każdym samochodzie, niebo a ziemia.

    http://www.goodyearwiperblade.com/?mid=assurance

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil