  • 21. Data: 2010-08-05 11:35:48
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1469y6jtl1exx.n83gff9ctya8$.dlg@40tude.net...

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek? Juz ktores z rzedu
    > badziewie "no name" kupione na stacji za 10 czy 20 zl po miesiacu
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Juz z rok mam plaskie goodyear (znaczy bez metalowego palaka) i dzialaja jak
    nowe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-08-05 12:35:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Alpin" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Trzeba było reklamować i zmienić na przyszłość sklep... Podróby, albo
    > stare.
    >
    > Mi spokojnie wytrzymują rok użytkowania czyli około 45-50kkm, Bosche i
    > inne Valeo nie działają dłużej niż 3 m-ce.

    Ja też kupiłem MotGumy i po miesiącu zaczęły piszczeć i źle czyścić.
    Kupowałem w hurtowni motoryzacyjnej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 23. Data: 2010-08-05 13:02:24
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wg moich obserwacji dużo zależy od rodzaju płynu wlanego do spryskiwacza.
    Być może także od rodzaju ostatniego mycia (ja lubię programy z woskowaniem i szybie
    to raczej nie przeszkadza).

    -----

  • 24. Data: 2010-08-05 14:32:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 13:02:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Wg moich obserwacji dużo zależy od rodzaju płynu wlanego do spryskiwacza.

    Jak mialem porzadne, firmowe wycieraczki w Ciroenie, to woda z denaturatem
    i kropla Ludwika dziala cuda :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 25. Data: 2010-08-05 14:34:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 14:32:40 +0200, Maciek napisał(a):

    > Jak mialem porzadne, firmowe wycieraczki w Ciroenie, to woda z denaturatem
    > i kropla Ludwika dziala cuda :)

    trolla dokarmiasz...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2010-08-05 14:50:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Aug 2010 23:53:19 +0200, Maciek napisał(a):

    > Mozecie polecic mi jakas przyzwoita marke wycieraczek?

    Dzieki wszystkim, nie spodziewalem sie tylu odpowiedzi... Normalnie chyba
    tylko opony i ceramizery daja taki odzew :)

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 27. Data: 2010-08-05 15:24:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Co Ty wiesz o wypasionym skórzanym golfie w dieslu z brewkami ;-))

    -----

  • 28. Data: 2010-08-05 15:53:27
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    ąćęłńóśźż wrote:

    > Co Ty wiesz o wypasionym skórzanym golfie w dieslu z brewkami ;-))

    Skorzany golf? Srsly, kto nosi takie rzeczy?
    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 29. Data: 2010-08-05 17:57:12
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > trolla dokarmiasz...

    Też mnie to zahamowało w odpowiedzi ale może się nawrócił w tym wątku :)
    Płyn jednak IMHO ma znaczenie. Jakieś badziewiaste cenowo wycieraczki ALCA,
    znacznie poprawiły skuteczność po wlaniu płynu Sonax, takiego koncentratu.
    Co było wlane wcześniej nie pamiętam.

    pozdr
    lublex

  • 30. Data: 2010-08-06 00:28:37
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Ja polecam zwykłe Bosche. mam już pół roku i dalej działają rewelacyjnie.
    Motgumy/Championy są nie do kupienia w moim mieście więc ciężko mi się
    wypowiedzieć. Testowałem Valeo (od początku nie nadają się do niczego), Alca
    (szybko przestają dobrze zbierać).

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski