  • 11. Data: 2010-08-05 09:16:25
    Temat: Re: wycieraczki
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alpin" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i3dlmf$b2a$1@news.task.gda.pl...

    > MotGum, zwykłe są rewelacyjne

    Kupiłem takie raz.
    Skakały po szybie, mazały od nowości.
    Śmieć warty mniej niż marketowe noname za 5 zł.

  • 12. Data: 2010-08-05 09:35:26
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestaje
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Champion - dobre ale drogie, wytrzymuja okolo roku.
    Bosch - bardzo drogie i kiepskie, fajnie wycieraja przez pol roku a potem do
    wyrzucenia.
    Motgum - bardzo tanie i bardzo dobre (i przede wszystkim ciche), jako jedyne
    z tych co wymienilem daja rade przy duzych predkosciach (rzedu 160-180
    km/h), obecne mam zalozone od dwoch lat i chyba wymienie bo szykuje mi sie
    dluzsza podroz niebawem.
    Innych nie testowalem.

    --
    ml

  • 13. Data: 2010-08-05 09:36:47
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2010-08-05 09:16, Cavallino pisze:

    > Kupiłem takie raz.
    > Skakały po szybie, mazały od nowości.
    > Śmieć warty mniej niż marketowe noname za 5 zł.

    Trzeba było reklamować i zmienić na przyszłość sklep... Podróby, albo stare.

    Mi spokojnie wytrzymują rok użytkowania czyli około 45-50kkm, Bosche i
    inne Valeo nie działają dłużej niż 3 m-ce.

  • 14. Data: 2010-08-05 09:39:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Trzeba było reklamować i zmienić na przyszłość sklep...

    Kupowane w Praktikerze, mój kierowca reklamował, ale nie chcieli przyjąć bez
    opakowania.
    Nie miałem czasu jechać sam się wykłócać, gra nie warta świeczki, wolałem
    skreślić producenta z listy takich od których kupuję.

    Kosztowały koło 20 -30 zł, czyli aż 30-50% ceny Championów.
    A nie były warte nawet złotówki.

  • 15. Data: 2010-08-05 09:55:28
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2010-08-05 09:39, Cavallino pisze:

    > Kosztowały koło 20 -30 zł, czyli aż 30-50% ceny Championów.
    > A nie były warte nawet złotówki.

    Zaryzykuję stwierdzenie, że to nie były MotGumy, chociaż jeżeli to cena
    za komplet to by się zgadzało.
    Z ciekawości podjadę do Praktikera i zobaczę czy prowadzą sprzedaż tej
    firmy.
    W moim Avensisie to najlepsze wycieraczki zaraz po Toyotowskich.

  • 16. Data: 2010-08-05 10:07:53
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 4 Sie, 23:53, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    nie pamiętam nazwy, ale kiedyś kupiłem na stacji takie zwykłe za 10
    czy 15 pln - są w takim jasnoniebieskim pudełku. Okazały się
    rewelacyjne - lepsze od valeo czy championów, które były wcześniej.

  • 17. Data: 2010-08-05 10:08:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaryzykuję stwierdzenie, że to nie były MotGumy, chociaż jeżeli to cena za
    > komplet to by się zgadzało.

    Tak, to cena za komplet.
    I nie wciskaj kitów o rzeczach, które na oczy nie widziałeś, a ja tak, bo
    sam je kupowałem - tylko z powodu dobrych opinii na grupie.

  • 18. Data: 2010-08-05 10:18:07
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 4, 11:53 pm, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.
    Nie wiem jak tak często mogą się psuć, ja od jakiegoś czasu najpierw
    przecieram z syfu który się na nich zbiera, i działają.

  • 19. Data: 2010-08-05 10:41:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Kupiłem takie raz.
    > Skakały po szybie, mazały od nowości.
    > Śmieć warty mniej niż marketowe noname za 5 zł.

    A ja sie tez skusilem po zachwalaniu na grupie i kupilem te plaskie
    (ciezko w gole znalesc te motogumy) i jak na razie (jakies pol roku)
    pracuja bez zarzutu (ladnie scieraja).
    Nastepne tez pewnie beda motogum, o ile uda sie znalezc.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-08-05 11:33:04
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > normalnie scierac. Czas na zmiany :)
    >
    > Pacjent to Mondeo mk2 - nie ma zadnych nietypowych zatrzaskow.

    Ja od jakiegoś czasu używam dipp i sobie chwalę.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl