    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: wycena szkody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 16 Aug 2015 19:35:28 +0200

    Dnia Sun, 16 Aug 2015 15:24:39 +0200, olek napisał(a):

    > witam
    > posiadam audi s4 2005 rok, gosc wymusil i zarysował mi błotnik i lampe
    >
    > z ubezpieczalni mi teraz przyszla wycena:
    >
    > robocizna blacharsko-mechaniczna, prace dodatkowe - 210 zl ( polerka
    > lampy choć wątpie że to się spoleruje )
    >
    > robocizna lakiernicza - 154 zl
    >
    > materiał lakierniczy - 213 zl
    >

    > Jak wam się wydaje ? ( mi się wydaję za mało )

    Pierwsza wycena obliczona jest na kogoś kto weźmie te 600zł, wyda na coś
    innego, a samochodu nie będzie naprawiał.

    Zadzwoń do ASO i zapytaj czy producent przewiduje polerowanie lamp i czy
    lampa po takim polerowaniu będzie tak samo dobra i trwała jak lampa nowa.

    Jeśli to faktycznie rysa nie wymagająca szpachlowania, to reszta cen chyba
    nawet się zgadza.