  • Data: 2010-10-22 10:55:14
    Temat: Re: wybrzuszenia ? zimowe Goodyear i inne
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > moge napisać o swoich przejściach z modelem Ultragrip:
    > -szybko sciera sie guma - po trzech sezonach po ok 6tys na zime,
    > bieznika ubylo wiecej niż pół

    wiesz, przy letnich Yokohamach które znikają w oczach praktycznie każde inne
    są bardzo odporne na ścieranie ;-)

    > - w czwartym roku na dwoch wyskoczyly buły i poszly na śmietnik

    kurde co oni robią w tym GY, widzę że pod tym względem nic się nie zmieniło
    :/

    > Ogolnie nie widze zalet w porownaniu do taniej dębicy frigo ktore
    > uzytkuje na innych autach.

    ja jednak odczuwam wyraźne różnice w oponach i uważam, że jeżeli można sobie
    pozwolić to warto kupować droższe opony (niekoniecznie najdroższe bo cena
    wcale nie równa się jakości),

    brat