  • 31. Data: 2009-05-05 16:28:50
    Temat: Re: wybór:-))
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:gtnkfr$1m9p$1@news2.ipartners.pl...

    > Co chciałaś przez to powiedzieć? To nie było grzeczne.

    kompleks na tym punkcie?
    tak, wiem... każdy mierzy swoją miarką.
    Jacus, zacytowałam ( nie pamietam kto to miał w sigu) sama prawde.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 32. Data: 2009-05-08 06:52:39
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" napisał:
    > Qfa, ludzie, ona po prostu zapytała. Jeżeli nie masz odpowiedzi na to
    > pytanie to siedź cicho. Fakt że wybiera między kiłą a rzeżączką, ale to
    > JEJ ŚWIĘTY WYBÓR.

    Ty sie starzejesz Jacek czy jak?;)
    No dobra, ja mam odpowiedz na jej pytanie:
    Marzena! Teraz bedzie do Ciebie!
    Moim zdaniem zaden z wymienionych przez Ciebie
    motocykli nie nadaje sie do jazdy. Wszystkie wymienione
    kosztuja ogromne pieniadze a ich walory uzytkowe sa prawie
    rowne zeru! Nie wiemy ile wazysz i ile masz wzrostu albo
    ile wyciskasz na laweczce ale zastanowilas sie jak podniesiesz
    ten motocykl jak sie na trawie polozy? Jedyne co mozna zrobic
    sensownego z takim zelastwem to przywisc na lawecie na zlot
    i postawic kolo namiotu, bedzie do czego przyczepic tropik
    aby go witr nie porwal!
    No chyba ze potrzebujesz cos postawic kolo kominka
    jako np. finezyjny wieszak na ciuchy a to juz inna sprawa;))
    --
    Pozdr
    Sybi