  • Data: 2012-07-08 21:37:22
    Temat: Re: wwa - gdzie kask LS2?
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 8 Jul 2012 21:20:21 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >OOO to moglismy byli sie widziec gdzies;) bylem tu o tu
    >http://endomondo.com/workouts/i9gyBM-CgtE

    O kurde, że Ci się chce takie logi robić :-)
    Faktycznie mogliśmy się gdzies na Ochocie widzieć. Ja jeździłem do CH
    Reduta i do Castoramy.
    BTW ciekawe jakim sposobem Max speed wyszło 105,4km/h (tabelka z
    prawej)? :-)

    >kupiłem CBR 250R, jutro odbieram
    >http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18501.CBR.250R

    Nieźle chociaż ja bym takiego nie kupił, wolę bardziej klasyczne
    kształty. Jak zrobię prawko to chyba będę na GN250 polował. Mam
    niestety jakieś ciągoty do czarnego lakieru i chromów :-)