  • 1. Data: 2011-01-16 20:10:33
    Temat: wszyscy powinniśmy kupić najlepszy aparat :)
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    Jak wam się podoba polski marketing fuji? :)

    http://www.fujifilm.pl/finepix_hs10_o_hs10.html

    "Często na wyprawy fotograficzne i wakacyjne wyjazdy zabieramy cały plecak
    sprzętu fotograficznego - mnóstwo obiektywów - co jest ciężko i obiektywy
    sporo kosztują. Fujifilm FinePix HS10 łączy cechy wielu aparatów i wielu
    obiektywów - może więc zastąpić całą torbę sprzętu fotograficznego" :)

    Koniecznie oglądnijcie panoramy :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 2. Data: 2011-01-16 21:14:29
    Temat: Re: wszyscy powinniśmy kupić najlepszy aparat :)
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > sporo kosztują. Fujifilm FinePix HS10 łączy cechy wielu aparatów i wielu
    > obiektywów - może więc zastąpić całą torbę sprzętu fotograficznego" :)

    Jestem praktykiem...
    Hehe

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2011-01-16 21:43:39
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-01-16 21:10, dominik pisze:
> [...]
    > sporo kosztują. Fujifilm FinePix HS10 łączy cechy wielu aparatów i wielu
    > obiektywów - może więc zastąpić całą torbę sprzętu fotograficznego" :)

    panorama takie mydło, jak moją komórką:)

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 4. Data: 2011-01-16 22:30:20
    Od: "Piotrek" <e...@e...com>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sporo kosztują. Fujifilm FinePix HS10 łączy cechy wielu aparatów i wielu
    > obiektywów - może więc zastąpić całą torbę sprzętu fotograficznego" :)

    A ja obejrzałem filmy wstawione na Youtube przez FujifilmPoland, m.in. ten:
    http://www.youtube.com/watch?v=wNEcK8eBwyA
    I powiem Wam, że fajny bajer z tym "usówaniem" - 2:57 ;)

    --
    Piotrek

  • 5. Data: 2011-01-16 23:03:18
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-01-16 22:43, crazy bejbi wrote:
    > panorama takie mydło, jak moją komórką:)

    A jak Ci się podobają łączenia ? :)
    Bo ja prawie spadłem z krzesła widząc schody na jeziorze :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 6. Data: 2011-01-16 23:09:29
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-01-16 23:30, Piotrek wrote:
    > A ja obejrzałem filmy wstawione na Youtube przez FujifilmPoland, m.in. ten:
    > http://www.youtube.com/watch?v=wNEcK8eBwyA
    > I powiem Wam, że fajny bajer z tym "usówaniem" - 2:57 ;)

    No usuwanie jest mocne, w 2:09 usunęło głowę komuś:)
    To w 2:57 usuwa również ruch w tle :)

    A tak swoją drogą...
    http://www.fujifilm.pl/aktualnosci,2010,239.html
    Czy to tyle kosztowało? :)
    No i czy arab też dostał pracę marzeń? :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 7. Data: 2011-01-16 23:38:29
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > A jak Ci się podobają łączenia ? :)
    > Bo ja prawie spadłem z krzesła widząc schody na jeziorze :)

    Musieli być naćpani wrzucając to na oficjalną stronę. Takie coś ma promować
    aparat?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 8. Data: 2011-01-17 05:40:14
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Sun, 16 Jan 2011 21:10:33 +0100, dominik <u...@d...net.pl>
    says...

    > Jak wam się podoba polski marketing fuji? :)
    >
    > http://www.fujifilm.pl/finepix_hs10_o_hs10.html

    No z tymi zdjęciami mogli się faktycznie bardziej postarać. Chociaż z
    drugiej strony nie można się zbyt wiele spodziewać po 30-krotnym zoomie.
    Są grupy odbiorców dla których taka jakość jest zupełnie wystarczająca a
    napis 30x jest dla nich więcej wart niż ostre, pełne szczegółów zdjęcia.
    :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 9. Data: 2011-01-17 09:28:33
    Od: "K" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:igvvfl$2ud$1@inews.gazeta.pl...

    > Musieli być naćpani wrzucając to na oficjalną stronę. Takie coś ma
    > promować aparat?

    No co - tsunami z kwadratowa fala zlapali - Ewenement w przyrodzie

  • 10. Data: 2011-01-17 09:35:48
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 21:10:33 +0100, dominik <u...@d...net.pl>
    wrote:

    A powiedz ilu osobom, będzie to tak naprawdę przeszkadzało,
    szczególnie że jest to robione z automatu ;). Ci którym by
    przeszkadzało albo zrobią panoramę ręcznie albo ignorują ten typ
    aparatów, tak więc krytyka nie trafiona ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish