    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wspominki...
    Date: Mon, 29 Mar 2010 07:07:48 +0000 (UTC)

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Nie przesadzajmy - pierwsze Ampeksy miały wielkość przeciętnej szafy
    > dwudrzwiowej - nawet w gomułkowskim budownictwie przynajmniej do
    > dużego pokoju dało by się wstawić (ale wówczas szafę trzeba by było
    > wyrzucić...).

    Mieszakałem kiedyś w gomułkowskim mieszkaniu. Architekt się trochę
    pomylił, bo zaprojektował pokój tak, by zmieściło się w nim łóżko,
    ale po otynkowaniu ścian to założe nie przestało być aktualne.
    Mebel sypialny tzeba było specjalnie dorobić. Gdyby tam jeszcze
    wstawić "przeciętną szafę dwudrzwiową", to by się drzwi nie dało
    otworzyć.

    > Ważniejsze było to że do właściwej niezawodnej pracy wymagał ten
    > sprzęt stabilnych i niskopyłowych warunków - im mniej osób się
    > przy nim kręciło tym lepiej.

    Największy z czterech pokoi był pokojem przechodnim. Więc też niedobrze.

    --
    Jarek