  • 11. Data: 2010-07-10 16:45:24
    Temat: Re: wspomaganie hamulca
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-10 15:14, Marcin N pisze:

    > Nie trzymaj mnie w niepewności - opowiedz, co poprawiają te przewody.

    Nie chce mi sie. Temat byl tu juz walkowany milion razy.

    > Myślałem, że to tylko taki "efekt woodoo".

    A to juz nie moj problem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-07-10 17:42:25
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sat, 10 Jul 2010 15:14:22 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Nie trzymaj mnie w niepewności - opowiedz, co poprawiają te przewody.
    > Myślałem, że to tylko taki "efekt woodoo".

    Wymienialem w kazdym moim motocyklu przewody na stalowe i uwazam, ze warto
    to zrobic. Tysiace postow na ten temat znajdziesz w archiwum.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 13. Data: 2010-07-13 19:40:40
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2010-07-10 19:42, Piotr Klimek pisze:
    > Wymienialem w kazdym moim motocyklu przewody na stalowe i uwazam, ze warto
    > to zrobic. Tysiace postow na ten temat znajdziesz w archiwum.

    przewody nie sa "stalowe" :-)

  • 14. Data: 2010-07-13 20:53:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Lip, 21:40, N1 <s...@v...pl> wrote:
    > W dniu 2010-07-10 19:42, Piotr Klimek pisze:> Wymienialem w kazdym moim motocyklu
    przewody na stalowe i uwazam, ze warto

    > przewody nie sa "stalowe" :-)

    Wstrzonszajace.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-07-13 23:04:06
    Od: marider <m...@g...pl>

    Marcin N pisze:
    > Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przyglądałem,
    > hamulce wymagają sporej siły nacisku na manetki.

    Pewnie mialy zaniedbany uklad hamulcowy ;)

    > W moim Fazerze dwa palce na hamulcu OD BIEDY wystarczą do awaryjnego
    > hamowania, ale dopiero hamowanie pełną dłonią dawałoby jakiś komfort.
    > Czy producenci nie mogliby poprawić tego? Marzy mi się hamowanie niczym
    > w samochodzie, gdzie kierowca ledwo muska pedał hamulca.

    Kup sobie porzadne klamki np. Pazzo Racing (do wyboru dlugie badz
    krotkie) i stalowe przewody markowej firmy + dobre klocki. Zdziwisz sie.

    > Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby
    > coś mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.

    Cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc... Rowniez refleks i opanowanie ;]

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 16. Data: 2010-07-15 15:51:21
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kup sobie porzadne klamki np. Pazzo Racing (do wyboru dlugie badz krotkie)
    > i stalowe przewody markowej firmy + dobre klocki. Zdziwisz sie.

    A ja jeszcze od siebie dodam, ze moze zastanow sie nad starszym/nowszym
    fazerem. Te monoblokowe zaciski sa na serio lepsze od montowanych w FZ'tach
    6'kach.

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. do Maridera - jeszcze nie montowalem zaciskow od Ciebie, ale powiedz mi,
    ktore te klocki to te oryginalne? Te sino* (cos tam - nie pamietam
    dokladnie)?