  • Data: 2013-05-02 08:41:53
    Temat: Re: współczesne lampy z świetlówkami
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Papier jest cierpliwy.
    > Co prawda sa luksomierze :-)

    Ano, nawet mam, ale nie skalibrowany :(
    ZA to jak przyjdzie smutny pan z pip-u i będzie źle... będzie do kogo
    uderzyć :)

    > Popatrzylem sobie na ulice - LED sa porownywalne z sodowkami.
    > Niestety - nie wiem jakie LED i jakie sodowki.

    Popatrz galerię z strony jaką mi podałeś. Wszystko ze wspomaganiem
    naturalnym. Tak jak by się obawiali, że zdjęcia nie wyjdą.
    Jak sufit jasny, to i podłoga jasna. Jak sufit ciemny (zmierzch na ten
    przykład) to i podłoga ciemna.
    Trochę się obawiam LED-ów, a i za cholerę nie wychodzą mi obliczenia
    zyskowności jakie podali.

    Miłego.
    Irek.N.