-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: wskaźnik temp silnika
References: <X...@l...net>
<5297457e$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1o8ck25yjgg20$.7ow2nltdayql$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<529884ba$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<529893b5$0$2300$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5298acbe$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5298c4e1$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5298df8b$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5298ef07$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<5298f4bd$0$2283$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1...@4...net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1xhquf4jibrzm$.102vsl674fkd6$.dlg@40tude.net>
Organization: : : :
User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Date: 30 Nov 2013 14:38:01 GMT
Lines: 44
NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1385822281 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2298 77.253.217.116:38575
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3881
X-Received-Body-CRC: 567767836
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656002
[ ukryj nagłówki ]Pan J.F. napisał:
>>>> Częściej w Polsce niż w Niemczech. "Przeciętny posiadacz bmw"
>>>> w jednym i w drugim kraju różnią się od siebie znacząco.
>>> Ale taka obserwacja z autobahny - najszybsze auta to audi i bmw.
>>> Z rzadka Mercedes.
>> Do takich porównań lepiej chyba wziąć dane katalogowe. Obserwacja
>> autobahny może dostarczyć danych na temat kierowców audi, bmw czy
>> mercedesów.
>
> Ale przeciez na kierowcow zeszlo :-)
Zeszło, a nawet z tego zejścia da się wysnuć wniosek, że to wszystko
zależy wyłącznie od kierowców i ich umiejętności pojmowania faktów.
To, co da się wydusić z samochodu, ma tu trzeciorzędne znaczenie.
Z faktu, że w szpilkach da się podbiec kilkadziesiąt metrów by zdążyć
na tramwaj, nie wynika, że jest to obuwie do biegów sprinterskich na
sto metrów -- nawet tzw. blondynka takie rzeczy rozumie.
>>>>> A dawniej to wystarczylo nawet miec opla omege 2.5TDS :-)
>>>> Kiedyś również fiata 131 mirafiori.
>>> A to tez obserwacja - mnie auto pali 40 litrow na godzine, a omega
>>> mnie wyprzedza.
>> Gdyby koparka, to bym się nie dziwił. Ale auto tyle palące zaraz bym
>> na jakiś szrot odstawił.
>
> A jestes pewien ze tyle nie pali ?
> Tylko wiesz - trzeba pedal wcisnac do oporu i tak trzymac :-)
Co znaczy "trzeba"? Z tego, że się tak da, nie wynika, że należy to
robić. Zresztą nie zawsze się da. Niektóre samochody mają wbudowane
ograniczenia. Pierwszy, w którym się z czymś takim spotkałem, był
amerykański. Jak się wcisnęło pedał do oporu i tak trzymało, to
przyspieszał do pewnej prędkości, a potem odcinał paliwo. I czekał
w takim stanie aż się całkiem zdjęło nogę z gazu. Ten limit nie miał
żadnego związku z ograniczeniami kodeksowymi w USA -- było to dużo
powyżej wszystkich dopuszczalnych prędkości w Stanach. To musiało
wynikać wyłącznie z uwarunkowań technicznych -- takie zabezpieczenie
przed niezbyt mądrymi kierowcami. Nawet nie wiem czy działało to
po przekroczeniu konkretnej prędkości, czy na przykład po wykryciu
zużycia paliwa większego niż ileś galonów na godzinę.
--
Jarek
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz