eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawskaźnik temp silnikaRe: wskaźnik temp silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: wskaźnik temp silnika
    References: <X...@l...net>
    <5297457e$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1o8ck25yjgg20$.7ow2nltdayql$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <529884ba$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <529893b5$0$2300$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298acbe$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298c4e1$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298df8b$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298ef07$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298f4bd$0$2283$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1xhquf4jibrzm$.102vsl674fkd6$.dlg@40tude.net>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 30 Nov 2013 14:38:01 GMT
    Lines: 44
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1385822281 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2298 77.253.217.116:38575
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3881
    X-Received-Body-CRC: 567767836
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656002
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>>> Częściej w Polsce niż w Niemczech. "Przeciętny posiadacz bmw"
    >>>> w jednym i w drugim kraju różnią się od siebie znacząco.
    >>> Ale taka obserwacja z autobahny - najszybsze auta to audi i bmw.
    >>> Z rzadka Mercedes.
    >> Do takich porównań lepiej chyba wziąć dane katalogowe. Obserwacja
    >> autobahny może dostarczyć danych na temat kierowców audi, bmw czy
    >> mercedesów.
    >
    > Ale przeciez na kierowcow zeszlo :-)

    Zeszło, a nawet z tego zejścia da się wysnuć wniosek, że to wszystko
    zależy wyłącznie od kierowców i ich umiejętności pojmowania faktów.
    To, co da się wydusić z samochodu, ma tu trzeciorzędne znaczenie.
    Z faktu, że w szpilkach da się podbiec kilkadziesiąt metrów by zdążyć
    na tramwaj, nie wynika, że jest to obuwie do biegów sprinterskich na
    sto metrów -- nawet tzw. blondynka takie rzeczy rozumie.

    >>>>> A dawniej to wystarczylo nawet miec opla omege 2.5TDS :-)
    >>>> Kiedyś również fiata 131 mirafiori.
    >>> A to tez obserwacja - mnie auto pali 40 litrow na godzine, a omega
    >>> mnie wyprzedza.
    >> Gdyby koparka, to bym się nie dziwił. Ale auto tyle palące zaraz bym
    >> na jakiś szrot odstawił.
    >
    > A jestes pewien ze tyle nie pali ?
    > Tylko wiesz - trzeba pedal wcisnac do oporu i tak trzymac :-)

    Co znaczy "trzeba"? Z tego, że się tak da, nie wynika, że należy to
    robić. Zresztą nie zawsze się da. Niektóre samochody mają wbudowane
    ograniczenia. Pierwszy, w którym się z czymś takim spotkałem, był
    amerykański. Jak się wcisnęło pedał do oporu i tak trzymało, to
    przyspieszał do pewnej prędkości, a potem odcinał paliwo. I czekał
    w takim stanie aż się całkiem zdjęło nogę z gazu. Ten limit nie miał
    żadnego związku z ograniczeniami kodeksowymi w USA -- było to dużo
    powyżej wszystkich dopuszczalnych prędkości w Stanach. To musiało
    wynikać wyłącznie z uwarunkowań technicznych -- takie zabezpieczenie
    przed niezbyt mądrymi kierowcami. Nawet nie wiem czy działało to
    po przekroczeniu konkretnej prędkości, czy na przykład po wykryciu
    zużycia paliwa większego niż ileś galonów na godzinę.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: