eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawskaźnik temp silnikaRe: wskaźnik temp silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
    highwinds-media.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fee
    d-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <X...@l...net>
    <l72nvb$f1u$1@mx1.internetia.pl>
    <5294e7c0$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    <l73epg$m7e$1@mx1.internetia.pl>
    <5295b734$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <52971155$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5297457e$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1o8ck25yjgg20$.7ow2nltdayql$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <529884ba$0$2176$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <529893b5$0$2300$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298acbe$0$2287$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298c4e1$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5298df8b$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: wskaźnik temp silnika
    Date: Fri, 29 Nov 2013 20:46:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 37
    Message-ID: <5298ef07$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.219.65
    X-Trace: 1385754375 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2282 83.7.219.65:56197
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3016483557
    X-Received-Bytes: 3366
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:655955
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:
    >>>> Co prawda wiekszosc Niemcow tyle nie jezdzi,
    >>> Zdecydowana większość.
    >> Co nie znaczy ze zaprzecza zapytani czy samochod sluzy do
    >> jechania 200 :-)

    >Do *podróżowania*. Podejrzewam, że wiekszość jednak zaprzeczy.
    >Nie widzę powodów, by akurat Niemcy mieli by być statystycznie
    >głupsi od innych.

    Ale nie mowie ze sa glupsi, tylko doswiadczeni :-)

    Czasem jednak takich widuja, albo sami czasem wciskaja pedal do oporu
    i wiedza jakie to ma skutki w mandatach (zadne ... poki sie
    ograniczenie nie trafi), bezpieczenstwie (na pierwszy rzut oka
    niewielkie) czy spalaniu.

    >>>> A jaka jest optymalna ?
    >>> Przeważnie zbliżona do tej, z która porusza się większość.
    >
    >> A jak wiekszosci nie ma ? pusta autobahna,

    >To optymalna jest ta, do której ta autobahna była projektowana.
    >Albo nawet nie projektowana, tylko tak wykonawcy wyszło.

    Czyli jaka ? Bo daje sie pojechac 200, daje 130, daje 90, a nawet daje
    50, ale to juz trzeba w lusterka patrzec :-)

    >> z rzadka jakis samochod sie wlecze 120 :-)
    >Jeśli są jeszcze jacyś inni i akurat wszyscy jadą 120 km/h,
    >to całkiem możliwe, że tu akurat taka jest optymalna.

    A kto ich tam wie ile oni akurat jada - tak szybko znikaja :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: