  • Data: 2015-06-14 00:36:58
    Temat: Re: wskaźnik anpięcia
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak> szukaj wiadomości tego autora

    >A dlaczego przemilczysz? To jest sytuacja realna czy twój wymysł?

    Sytuacja jak najbardziej realna.
    Jak już chcecie wiedzieć to jest to Nikon 1 J5.
    Inne aparaty po prostu się zamykają,
    a w tym przy słabym napięciu najpierw pieprzy się obraz na wyświetlaczu.
    Co dzieje się później nie sprawdzałem.

    Problem dotyczy to tylko zasilania 2-przewodowego.
    Normalnie bateryjka ma wykorzystane trzy styki.
    Ale co siedzi w baterii na tym trzecim styku nie wiem.
    W adapterze zastępującym baterię są tylko dwa styki.

    AZS