  • 11. Data: 2013-11-26 19:20:13
    Temat: Re: wskaźnik temp silnika
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:l72nvb$f1u$1@mx1.internetia.pl...

    > A pod dużą górkę jechałeś kiedyś z pedałem w podłodze ?
    Nie, ale kiedyś pękł mi wąż od układu chłodzenia i temp. momentalnie
    skoczyła w prawo na 120*C. :-)

  • 12. Data: 2013-11-26 19:21:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ale moze czy waha sie ?

    Nie waha się, jest stabilna dokładnie na środku. Jak chcę dokładnie poznać
    temp. silnika to podłączam VAG'a. ;-)

  • 13. Data: 2013-11-26 19:26:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości

    >A pod dużą górkę jechałeś kiedyś z pedałem w podłodze ?

    Nie ma u nas duzych gor, przynajmniej takich pod ktore da sie wjezdzac
    z pedalem w podlodze.

    Ale o ile dobrze pamietam, to podjazd pod sw Anne na A4 nie robil na
    wskazowce wrazenia.
    Ale to maly silnik, 100KM nie ma, a chlodzenie dobre ..

    Z drugiej strony - udawalo mi sie zagotowac wode. Wystarczylo ~40km/h,
    z niewielkim obciazeniem, ale rowno z wiatrem.
    Czyli relatywnie bez wiatru.

    J.

  • 14. Data: 2013-11-27 00:56:52
    Temat: Re: wska?nik temp silnika
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    [..]
    > Z drugiej strony - udawalo mi sie zagotowac wode. Wystarczylo ~40km/h, z
    > niewielkim obciazeniem, ale rowno z wiatrem.
    > Czyli relatywnie bez wiatru.

    Wiatrak na chłodnicy padł?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2013-11-27 01:17:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Nie waha się, jest stabilna dokładnie na środku. Jak chcę dokładnie poznać
    > temp. silnika to podłączam VAG'a. ;-)

    W ten sposób mierzysz temperaturę w innym miejscu

  • 16. Data: 2013-11-27 01:22:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Z drugiej strony - udawalo mi sie zagotowac wode. Wystarczylo ~40km/h, z
    > niewielkim obciazeniem, ale rowno z wiatrem.

    To jedź w góry a nie A4.

  • 17. Data: 2013-11-27 01:23:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl>

    > [..]
    >
    > Wiatrak na chłodnicy padł?

    Chyba wiartak

  • 18. Data: 2013-11-27 10:11:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >To jedź w góry a nie A4.

    Kasprowy, Sniezka czy przelecz Brenner ?

    J.

  • 19. Data: 2013-11-27 22:08:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Kasprowy, Sniezka czy przelecz Brenner ?

    Na Kasprowy nie bardzo jest kędy, ale na Śnieżke wjeżdzałem samochodem.
    Można się zdziwić, że to tak gładko i szybko idzie. W każdym razie nie
    polega to na jechaniu cały czas z pedałem w podłodze. Brenner w ogóle
    jest niską i łatwą do pokonania przełęczą, więc nie ma o czym gadać.
    Ale jakaś Furka czy Szosa Transfogarska, to już może dać w kość i w
    chłodnicę Długotrwałością, monotonicznością funkcji. Bo takie nachylenia,
    to i u nas są.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2013-11-28 10:48:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości

    >Na Kasprowy nie bardzo jest kędy,

    Jakos musieli wwiezc materialy do budowy stacji kolejki :-)

    >ale na Śnieżke wjeżdzałem samochodem.
    >Można się zdziwić, że to tak gładko i szybko idzie. W każdym razie
    >nie
    >polega to na jechaniu cały czas z pedałem w podłodze.

    A my chcemy z pedalem w podlodze, zeby spradzic czy sie silnik
    przegrzewa :-)

    No dobra, na mniejszej predkosci tez sie moze przegrzac, jak gora
    stroma, a predkosc mala.

    >Brenner w ogóle
    >jest niską i łatwą do pokonania przełęczą, więc nie ma o czym gadać.

    Ale jednak spory kawal pod gorke, i mozliwosc osiagniecia wiekszej
    predkosci.

    Hi hi, znalazlem
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_highest_paved_r
    oads_in_Europe