-
11. Data: 2011-11-23 15:39:40
Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
news:0fb087d2b999a6890ab1f230e5e51dab$1@grupy.scigac
z.pl...
> Hinek napisal
>
>> A rozbierałeś silnik, coś robiłeś - czy tak sobie
>> zgasł i nie odpala?
>
> rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz
> palic ;/
>
> --
> Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
>
Nie ma kompresji. Rozkładając silnik trzeba wymienić simmeringi na wale
korbowym i dokładnie uszczelnić skrzynię korbową (uszczelka + silikon lub
uszczelka + hermetic)
Poza tym problem może być z uszczelnieniem cylinder - kartery lub cylinder-
głowica.
W dwusuwie szczelność skrzyni korbowej jest jedną z kluczowych spraw
-
12. Data: 2011-11-23 15:57:58
Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>
ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
13. Data: 2011-11-23 19:47:45
Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
Od: "SJS" <s...@o...eu>
Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grup
y.scigacz.pl...
> ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
> cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
> chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie
Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku
kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed
górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze
kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
SJS
-
14. Data: 2011-11-23 20:22:13
Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
Od: "JK" <n...@p...onet.pl>
Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
news:jajil9$55e$1@news.onet.pl...
>
>
> Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:4836926a24c01d78a90774377c4f9056$1@grup
y.scigacz.pl...
>> ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
>> cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
>> chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie
>
> Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku
> kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
> Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile
> przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach
> świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
> Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
> SJS
======
Jeżeli ściął się klin na kole zamachowym możesz stwierdzić to sprawdzając
właśnie moment rozwiarcia przerywacza. Wg. wskazówek jak wyżej: wykręcasz
świecę, wkładając w jej miejsce i opierając na tłoku np. suwmiarkę lub
śrubokręt powoli przekręcasz kołem do ustawienia tłoka w najwyższym
polożeniu (tzw. GMP). Początek rozwarcia styków przerywacza powinno nastąpić
właśnie ok. 3 mm przed GMP.
Jeżeli jest ok to może też być padnięty lub poluzowny (niekontaktujący)
kondensator - wtedy iskry nie ma wcale albo przeskakuje kiedy jej się
podoba.
Pozdrawiam - JK
-
15. Data: 2011-11-23 21:05:50
Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
Od: "SJS" <s...@o...eu>
Gdzie masz ten motocykl - a konkretnie daleko od Warszawy? bo mogę pomóc
Dodałem Warszawę bo chyba ze dwa lata temu jadę wieczorem lubelska do
Warszawy i słyszę przez CB
Jak mam dojechać do Ostrówka?
A gdzie jesteś?
No tu
Ale konkretnie gdzie?
No na drodze
SJS