eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewsk gaźnik problemRe: wsk gaźnik problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wsk gaźnik problem
    Date: Mon, 20 Aug 2012 23:32:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <k0uacn$qim$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-0-108.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1345498327 27222 89.76.0.108 (20 Aug 2012 21:32:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Aug 2012 21:32:07 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:658657
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "edwx" <edwin95@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
    > ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
    > obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
    > obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
    > podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
    > simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
    > podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
    > sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
    > być ?
    >
    > p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
    > gaźniku idzie w dół)
    >
    chyba w gaźniku typu pegaz jest odwrotnie:
    dźwigienka odciągnięta "otwarta"= przepustnica ssania w górę = ssanie
    wyłączone
    dźwigienka "zamknięta" = przepustnica ssania w dół = ssanie załączone

    Ogólnie masz coś podupczone z regulacją wolnych obrotów co oznacza, że albo
    elementy regulacyjne nie spełniają swej roli albo układ zasilania na wolnych
    obrotach jest niedrożny.
    Używanie ssania na wysokich obrotach i w ogóle w sposób długotrwały może
    doprowadzić do zatarcia silnika, także nie szalej.
    Wyreguluj sobie wolne obroty jak należy i powinno być git. Pamiętaj, że
    wolne obrotyu należy regulowac na rozgrzanym silniku.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: