-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: wsk gaźnik problem
Date: Mon, 20 Aug 2012 23:32:27 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <k0uacn$qim$1@node1.news.atman.pl>
References: <1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-0-108.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1345498327 27222 89.76.0.108 (20 Aug 2012 21:32:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Aug 2012 21:32:07 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigacz.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:658657
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "edwx" <edwin95@_NOSPAM_tlen.pl> napisał w wiadomości
news:1268f4cbcc53f396b4e3affd9cba50ef$1@grupy.scigac
z.pl...
> witam, mam problem, mianowicie wsk aby chodziła na wolnych obrotach
> ptrzebuje mieć włączone ssanie (inaczej gaśnie) jeśli zaś dam jej wysokie
> obroty to na ssaniu sie strasznie muli muszę jej wyłączyć to ssanie, jeśli
> obroty średnie to i ssanie średnio włączone. dziwne, prawda ?
> podejrzewałem lewe powietrze, pouszczelniałem gaźnik-kruciec/nowe
> simeringi/rozebrałem silnik aby wymienić i uszczelnić kartery/również
> podkladka pod cylindrem wymieniona, wszystko odtłuszczone i zasmarowane
> sylikonem, głowica-cylinder szczelne bez żadnych uszczelek. cóż to może
> być ?
>
> p.s dla mnie ssanie włączone to dźwigienka odciągdnięta (zasłonka w
> gaźniku idzie w dół)
>
chyba w gaźniku typu pegaz jest odwrotnie:
dźwigienka odciągnięta "otwarta"= przepustnica ssania w górę = ssanie
wyłączone
dźwigienka "zamknięta" = przepustnica ssania w dół = ssanie załączone
Ogólnie masz coś podupczone z regulacją wolnych obrotów co oznacza, że albo
elementy regulacyjne nie spełniają swej roli albo układ zasilania na wolnych
obrotach jest niedrożny.
Używanie ssania na wysokich obrotach i w ogóle w sposób długotrwały może
doprowadzić do zatarcia silnika, także nie szalej.
Wyreguluj sobie wolne obroty jak należy i powinno być git. Pamiętaj, że
wolne obrotyu należy regulowac na rozgrzanym silniku.
--
Jackare
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)