  • Data: 2010-05-27 11:33:16
    Temat: Re: [wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: Arek M <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak z innej beczki. Swojego Mondziaka "ciężarowego" będę sprzedawał za 3
    > lata. Będzie miał wtedy przebieg 100-120 tysięcy km (4 letnie auto).
    > Zakładając, że za nowy zapalciłem 125.000 (rabat ze 140.000
    > cennikowego), ile po 4 latach takie auto będzie warte? Dostanę za niego
    > choć 60 tysięcy czy nie ma szans? Benzyna chyba jest mało popularna
    > teraz prawda?

    Widzisz ... to jest troche bardziej skomplikowana sprawa :)
    Takie topowe, mocne benzyniaki są drogie w zakupie, ale jak je
    sprzedajesz to juz to nie działa - amatorów na takie auta nie ma wielu,
    naród woli klekoty :)

    Przyklad:
    Mialem kiedys volvo S60T5, sprzedawałem je chyba z pół roku. Chciałem
    cene adekwatna do stanu, wyposazenia itd... W koncu sprzedalem, ale
    trwało to troche.

    Jakis czas pozniej jezdziłem volvo S60D5. Wyceniłem sobie wg podobnego
    algorytmu (i jedno i drugie auto raczej powyzej sredniej z danego
    rocznika) - sprzedało sie w tydzień.

    Mysle ze za 4 letnie mondeo będzie ciezko dostac 60kPLN. Popatrz na
    przykladowa srednia cene 4 letniego volvo s60 z mocniejszym, benzynowym
    silnikiem. Wszystko mniej lub bardziej ponizej tej kwoty, a wyzej jest
    tylko s60R - ale to juz troche inna liga :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM