  • 31. Data: 2010-04-01 16:03:53
    Temat: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    jerzu pisze:

    > W analogu? Nie działają. Tam gdzie był Polsat News jest Euronews, a
    > obu wymienionych nie ma. UPC Warszawa.

    U mnie w tej chwili działają. W analogu. W upc Warszawa. Na Bemowie.
    Travel Channel 663 MHz, Polsat news 655 MHz.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 32. Data: 2010-04-01 20:00:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 18:03:53 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >U mnie w tej chwili działają. W analogu. W upc Warszawa. Na Bemowie.
    >Travel Channel 663 MHz, Polsat news 655 MHz.

    A na Ursynowie nie działają nadal.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2010-04-02 17:12:51
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    jerzu pisze:

    > A na Ursynowie nie działają nadal.

    No to na co czekasz? Telefon do BOKu i tyle...
    Te kanały są nadal w ofercie dla Warszawy, wiszą na ich stronie, na
    Bemowie działają.
    Pewnie masz jakąś awarię, może nawet w budynku.

  • 34. Data: 2010-04-02 19:05:28
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Apr 2010 19:12:51 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Pewnie masz jakąś awarię, może nawet w budynku.

    I pewnie w wyniku tej awarii Euronews sam przeskoczył z 671.25 na
    655.25. Ciekawe...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2010-04-02 19:31:38
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    jerzu pisze:

    > I pewnie w wyniku tej awarii Euronews sam przeskoczył z 671.25 na
    > 655.25. Ciekawe...

    No to widocznie UPC Ursynów rządzi się swoimi prawami, a UPC Bemowo
    swoimi...

  • 36. Data: 2010-04-02 20:54:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Apr 2010 21:31:38 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >No to widocznie UPC Ursynów rządzi się swoimi prawami, a UPC Bemowo
    >swoimi...

    Na to wygląda.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280