  • 21. Data: 2010-03-31 05:24:29
    Temat: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    VSS pisze:

    > albo wolą oglądać programy w lepszej jakości niż daje kablówka

    ale tu nie chodziło o kablówkę tylko o zbiorczą sat.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-03-31 05:28:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jerzu pisze:

    > Trzeba mieć czas. Ja mam czas, ale na inne rzeczy. W kablu mam UPC,
    > bez radia od pewnego czasu. Wywaliłem antenę na balkon, za dwa
    > tygodnie dostałem pismo ze spółdzielni, w którym nakazano mi demontaż
    > anteny. Odpisałem im, żeby się gonili, że ich psim obowiązkiem jest
    > dostarczenie mi sygnału radiowego. Na razie mam spokój.
    >
    > P.S. Tak, wiem, mogę sobie kupić pakiet cyfrowy w UPC - będę miał
    > radio. Ale amplituner ma chyba po coś w sobie tuner? No i jak słucham
    > radia to mam włączone jedno urządzenie. Jak będę korzystał z tunera
    > UPC to mam włączone dwa urządzenia. A prąd drożeje...

    i masz racje, tylko nie rozumiem dlaczego obcinają pasmo z radia

  • 23. Data: 2010-03-31 08:00:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 03:27:10 +0200, Remek napisał(a):
    > Nie wiem, czy złego. Wiem co jest. A jest wybór jak w kołchozowej stołówce
    > tzn. możesz jeść, albo nie. Wiesz ile jest satelitów i kanałów? Słyszałeś o
    > kablówce, która by to wszystko udostępniała? A jeśli nawet coś udostępnia to

    A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
    wrażenie że mylisz to z kablówką...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2010-03-31 09:52:03
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
    > wrażenie że mylisz to z kablówką...

    gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

  • 25. Data: 2010-03-31 10:22:07
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-03-31 11:52, pawell32 pisze:
    > gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

    On tak ma - zerknijcie na jego postotekę :)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 26. Data: 2010-03-31 17:54:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 07:28:13 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >i masz racje, tylko nie rozumiem dlaczego obcinają pasmo z radia

    Oferta analogowa topnieje z miesiąca na miesiąc. Dwa dni temu
    wyleciały Travel Ch. i Polsat News.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2010-03-31 18:56:01
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    jerzu pisze:

    > Oferta analogowa topnieje z miesiąca na miesiąc. Dwa dni temu
    > wyleciały Travel Ch. i Polsat News.

    W upc? W tej chwili akurat oba działają...

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 28. Data: 2010-03-31 20:17:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 20:56:01 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >W upc? W tej chwili akurat oba działają...

    W analogu? Nie działają. Tam gdzie był Polsat News jest Euronews, a
    obu wymienionych nie ma. UPC Warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-03-31 23:55:33
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

    > A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
    > wrażenie że mylisz to z kablówką...

    Słyszałem i to od dawna. Nawet sam taką montowałem 20 lat temu. Jednak to
    tylko sprawa uzgodnienia nazewnictwa. Usługa polegająca na dostarczaniu
    sygnału kablem do użytkowników to kablówka, zbiorcza, czy jak ją zwał. Jeden
    pies, tylko inaczej przystrzyżony. Zgadzając się, że chodzi o zbiorczą
    instalację satelitarną, to co to zmienia? Ktoś za mnie wybiera satelitę.
    Nawet jeśli będzie więcej anten, czy komwerterów, to i tak nigdy oferta nie
    dorówna instalacji indywidualnej. Miałem złe doświadczenia jako inicjator i
    konserwator takiej instalacji. Jeden chce Astrę, drugi Hotbirda, a jeszcze
    inny coś innego. Zawsze ktoś był niezadowolony. Trudno wszystkim dogodzić.
    To były początki. Teraz jest to sprofesjinalizowane, ale problemy podobne. I
    nikt tego nie robi za darmo.

    Remek

  • 30. Data: 2010-03-31 23:57:09
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "pawell32" napisał:

    > gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

    Gość? Pulta się? Co za prymitywny burak. Spierdalaj głąbie na drzewo.

    PLOMK