  • Data: 2009-12-19 17:31:39
    Temat: Re: wolna energia dla wszystkich
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "JanuszR" napisał:
    > Poprzez łączenie synfazowe anten można zwiększyć sygnał ale wiąże się to
    > ze wzrostem kierunkowości instalacji antenowej czyli kręcisz się jak pies
    > za ogonem.

    a jak bym ustawił taki szyk dipoli i odbierał sygnał z każdego z osobna a
    nie ze wszystkich wspólnie to pewnie kierunkowość by znikła?:O)
    a taki patent jak rurka w rurce jakis sens by miał?:O)

    > Free energia z powietrza raczej nie przekroczy 1V i 1mA czyli 1mW a
    > instalacja będzie rozbudowana.

    kiedyś robiłem sobie radyjka co sobie na tej free energii działąły więc sens
    to ma, zresztą nawet dla małych p[rądów ma to szersze zastosowanie, mam całą
    masę urządzonek działąjących na bardzo kosztownych bateryjkach paluszkowych,
    czy pastylkowych, wymienianych co pół roku, a tak by chodziły cały czas i
    bym sobie dupy nie zawracał:O)

    na razie teoretyzuję i się pytam, w okolicy nie kupie ani elementów ani
    sensownych rórek, więc będzie trzeba to gdzieś zamówić, dlatego się
    zastanawiam jak to zmaksymalizopwać żeby sprawdzić jakie maksymalne moce da
    się pobrać:O)