  • 1. Data: 2015-06-13 14:10:37
    Temat: wnioski po/eu
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam szybkie pytanie, jeśli ciężko włączają się biegi w golfie 4
    to co to może być?

    zaobserwowałem:
    - jak wyłączę silnik biegi wchodzą bez najmniejszych problemów
    - jak włączę silnik biegi wchodzą ciężko, jakby coś blokowało
    - jak już wrzucę bieg to słychać taki zgrzyt jakby sprzęgło nie
    rozprzęgało do końca...

    help!

  • 2. Data: 2015-06-13 14:19:40
    Temat: Re: wnioski po/eu
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > - jak włączę silnik biegi wchodzą ciężko, jakby coś blokowało
    > - jak już wrzucę bieg to słychać taki zgrzyt jakby sprzęgło nie

    Skoro szybkie pytanie to i szybka odpowiedź - sprzęgło.

  • 3. Data: 2015-06-13 16:27:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    > - jak włączę silnik biegi wchodzą ciężko, jakby coś blokowało
    > - jak już wrzucę bieg to słychać taki zgrzyt jakby sprzęgło nie

    Albo Tusk zajebał ci olej z wysprzęglika (można wlewać ten sam co do
    hamulca), albo tarcza sprzęgła jest już rozwalona (oprócz drogiej
    tarczy, musisz jeszcze zapłacić 23% daniny minstrowi Szczurkowi).

  • 4. Data: 2015-06-13 19:00:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wymieniłem dziś płyn i odpwietrzyłem sprzęgło, jest nieco lepiej, ale
    dalej cieżko wchodzą...

  • 5. Data: 2015-06-13 23:22:15
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    > wymieniłem dziś płyn i odpwietrzyłem sprzęgło, jest nieco lepiej, ale
    > dalej cieżko wchodzą...
    No to wg zeznań komisji ekspertów Macierewicza - do sprzęgła musiała się
    dostać mgła helowa, lub nastąpił tam wybuch bomby "izowolumetrycznej" -
    cokolwiek to oznacza.
    Cała reszta świata - nie mając z zasady racji - mówi o kończącym się
    sprzęgle i konieczności jego szybkiej wymiany, bo cierpią
    synchronizatory skrzyni biegów.

  • 6. Data: 2015-06-13 23:37:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jaki koszt mniej więcej? golf 4

  • 7. Data: 2015-06-14 20:02:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 13 Jun 2015 23:37:19 +0200, platformowe głupki

    > jaki koszt mniej więcej? golf 4

    Litr soku brzozowego załatwi temat.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2015-06-15 19:48:03
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    byłem u znajomego mechanika, powiedział mi, że w tych jebanych golfach
    podobno montowali jakąś dwumasę - która kur... kosztuje ze 3 tyś. pln...

    może mi Ktoś tu coś wyjaśnić doradzić?

    jak po VINie sprawdzić czy mam tą jeb... dwumasę czy nie?

  • 9. Data: 2015-06-15 20:06:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mln34l$d68$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > może mi Ktoś tu coś wyjaśnić doradzić?
    >
    > jak po VINie sprawdzić czy mam tą jeb... dwumasę czy nie?

    http://www.golf4.pun.pl/kolo-dwumasowe-w-jakich-mode
    lach-wystepuje-554.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-06-15 20:10:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podziękować!

    ja mam SDI, czyli jak rozumiem, sprzęgło zwykłe za 150 pln?