  • Data: 2015-06-13 23:22:15
    Temat: Re: wnioski po/eu
    Od: ZIWK <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wymieniłem dziś płyn i odpwietrzyłem sprzęgło, jest nieco lepiej, ale
    > dalej cieżko wchodzą...
    No to wg zeznań komisji ekspertów Macierewicza - do sprzęgła musiała się
    dostać mgła helowa, lub nastąpił tam wybuch bomby "izowolumetrycznej" -
    cokolwiek to oznacza.
    Cała reszta świata - nie mając z zasady racji - mówi o kończącym się
    sprzęgle i konieczności jego szybkiej wymiany, bo cierpią
    synchronizatory skrzyni biegów.