  • 11. Data: 2011-07-14 13:00:40
    Temat: Re: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 11:55, Olo wrote:

    > a który nie jest dziki i gdzie nie ma przestępców?

    I szanse na włam w Albanii będą takie same, co w Monako?

    > trochę cię poniosło... wystarczy nie zostawiać laptopów, nawigacji,
    > radia lub panelu w aucie i tyle, bo takie rzeczy są obiektem
    > kradzieży... Wszystko na ten temat.

    A przynajmniej chować w niewidocznym miejscu, nikt nie będzie wybijać
    szyby w 30 samochodach, żeby sprawdzić schowek.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 12. Data: 2011-07-14 13:38:38
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > a który nie jest dziki i gdzie nie ma przestępców?

    W Szwajcari gówno o ile jest lokalne to pewnie promile tego co u nas chodzi po
    ulicach, wiekszosc bandytow pewnie naplywowa.

    Mam tam rodzine - oni naprawde nie zamykaja tam domow, mi sie to w pale nie
    miesci ale zapewniali ze tak jest. Nie uwierze dopoki sam nie sprawdze ale cos
    mnie nie zapraszaja... (widok na aply w pieknie zadbanej miejscowosci, tam nie
    ma tez syfu, pijakow pod sklepem ex samopomocy itd).

  • 13. Data: 2011-07-14 13:39:39
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-14 13:38, Papkin pisze:

    > W Szwajcari gówno o ile jest lokalne to pewnie promile tego co u nas
    > chodzi po ulicach, wiekszosc bandytow pewnie naplywowa.

    w takim razie proponuję wam wyjazd do Szwajcarii ;)

  • 14. Data: 2011-07-14 13:43:19
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-14 13:00, kamil pisze:

    > A przynajmniej chować w niewidocznym miejscu, nikt nie będzie wybijać
    > szyby w 30 samochodach, żeby sprawdzić schowek.

    powiem Ci , że chowanie gówno daje - często jest tak że stoi jakiś koleś
    jako obserwator, albo gdzieś siedzą w aucie i Cię lukają co robisz i co
    chowasz do schowka/bagażnika itp. Już wyczaiłem ich metodę, jak kiedyś
    schowałem pod kierownicę do schowka panel od radia i za 15 minut
    (wyszedłem na chwilkę do domu) nie miałem radia i panelu, a w bagażniku
    miałem nagłośnienie (akurat jechałem grać) za >4000 zł i nic nie zginęło
    (pakowałem je wcześniej)... Póżniej do mnie dotarło , że jak wysiadałem
    to kątem oka widziałem jakiś dwóch kolesi z 50-100m ode mnie "niby
    gadających do siebie" przy innym aucie.

  • 15. Data: 2011-07-14 13:49:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > w takim razie proponuję wam wyjazd do Szwajcarii ;)

    oni sa przezorni i zdobyc tam legalny pobyt jest bardzo trudno, to nie jak
    rumunska szajka zebrakow/zlodzieji sobie jedzi po EU bo oni sa przeciez tez
    czlonkami wspolnoty i nawet wywalic skutecznie ich z kraju nie mozna :) Choc
    niby france cos tam zadzialali w tym kierunki i ich spod Paryza wy.... ale nie
    wiem czy skutecznie :)

  • 16. Data: 2011-07-14 14:02:29
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/07/2011 12:38, Papkin wrote:

> [...]
    > sprawdze ale cos mnie nie zapraszaja... (widok na aply w pieknie
    > zadbanej miejscowosci, tam nie ma tez syfu, pijakow pod sklepem ex

    Nie tylko w Szwajcarii, na zachodzie nie ma problemu z zaparkowaniem
    kabrioleta, a kiedy z miesiąc temu poleciłem MX-5 na grupie, zaraz
    samochód skreślono bo ludzie będą śmiecić, ciąć dach itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-07-14 17:15:56
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-07-14 15:02, kamil pisze:

    > Nie tylko w Szwajcarii, na zachodzie nie ma problemu z zaparkowaniem
    > kabrioleta,

    Ach ten kochany zachód. Gdzie nie ma złośliwych ludzi, a przestępcy to
    tylko napływowi normalnie świat mlekiem i miodem płynący,... i np.
    flegmą, bo jak staniesz jakimś lepszym kabrio, to dość często jak
    wsiądziesz to jest wyjątkowo mokro. Chciało by się powiedzieć co kraj to
    obyczaj. Jedni tną, a drudzy plują.

  • 18. Data: 2011-07-14 17:20:38
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > a który nie jest dziki i gdzie nie ma przestępców?

    W Norwegii i Islandii widziałem samochody zostawione pod sklepem z zapalonym
    silnikiem.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 19. Data: 2011-07-14 17:32:17
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > a który nie jest dziki i gdzie nie ma przestępców?

    > trochę cię poniosło... wystarczy nie zostawiać laptopów, nawigacji,
    > radia lub panelu w aucie i tyle, bo takie rzeczy są obiektem
    > kradzieży... Wszystko na ten temat.

    Wiem, ze wszedzie kradna ale prawdopodobienstwo w kraju, z ktorego
    pochodzi filmik pewnie jest skrajnie wysokie. Osobiscie zdarzylo mi sie
    zostawic laptopy, cyfrowe lustrzanki i swiecacego tomtoma na szybie na
    cala noc i jeszcze nie mialem takiego pecha.

    --
    Pozdr

  • 20. Data: 2011-07-14 17:46:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 17:20:38 +0200, =Marcos= napisał(a):

    > W Norwegii i Islandii widziałem samochody zostawione pod sklepem z zapalonym
    > silnikiem.

    Ja coś takiego widzę codziennie w Polsce, ale czego to niby dowodzi?

    AK