  • Data: 2011-07-16 20:58:16
    Temat: Re: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-16 00:37, kamil pisze:

    > Podam ci ciekawy przykład, Szkockie północne zadupia, przez 20km widać
    > tylko owce, a co znajdujemy przy co drugim słupie? Honesty box. Pudełko
    > z kwiatkami, jajkami, rękodziełem czy co akurat lokalna wiocha ma do
    > zaoferowania. Bierzesz towar, wrzucasz pieniądze, wieczorem rolnik
    > dowiezie nowe jajka i zgarnie należność.

    To samo na Borholmie. Nawet zostawiają tackę na drobne i jakiś kamyczek,
    żeby banknoty przycisnąć. Jak szukałem kompresora bo dętkę w rowerze
    trzeba było napompować, to jakaś babka odpowiedziała, że stacja z
    kompresorem jest 16 km w tył, ale kilka posesji dalej jest mechanik. Co
    prawda wyjechał, ale warsztat powinien być otwarty - zaprowadzi nas, ale
    kompresor musimy sobie sami obsłużyć, bo ona nie umie;) Rowery z sakwami
    opieraliśmy o drzewo i w samych kąpielówkach na plażę. Inna sprawa, że
    jakby coś na Borholmie zginęło, to jest tam tylko jedno lotnisko i dwa
    porty, więc nie da się nic wywieźć;)

    Shrek.