  • Data: 2010-03-11 16:09:34
    Temat: Re: wkurzające sytuacje drogowe
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-11 11:19, krzysiek82 pisze:

    > to już jest wykroczenie :) i zwykłe chamstwo, no chyba, że jest ciągła i
    > ktoś wyprzedza wtedy uzasadnione jest przyśpieszenie i zajechanie drogi
    > w celu uniemożliwienia wykonania tego manewru.

    Chamstwem i totalnym buractwem jest to co właśnie napisałeś. Malutki
    penis nie pozwala Ci swobodnie myśleć. Bo gdybyś na chwilę zapomniał, że
    jesteś skończonym idiotą to wiedziałbyś, że tym idiotycznym zachowaniem
    narażasz na niebezpieczeństwo czołowego zderzenia kogoś jadącego z
    naprzeciwka. Skoro jest podwójna ciągła znaczy się, że nie ma
    widoczności i ryzyko czołówki jest bardzo duże. Żal mi Ciebie.

    A.