  • 1. Data: 2009-06-11 16:11:28
    Temat: wkładanie / wyjmowanie karty SIM bez wyciągania baterii ? w Jakim telefonie ?
    Od: Tomek <s...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję telefonu w którym przekładanie karty SIM nie wiąże się z
    wyjmowaniem baterii, jak do tej pory "namierzyłem" takie modele:

    Ericsson T65
    Nokia 7650
    Mitsubishi ARIA
    podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno
    ma wejście gdzie z boku na SIM.

    Czy znacie może jakieś inne modele ??

    T65 nie mogę dostać, chcę coś tańszego od 7650, a ARIA w ogóle
    niedostępny.
    Chcę na taki telefon przeznaczyć jak najmniej pieniędzy ;-) do
    użytkowania na co dzień mam inne.;-)

    Z góry Dziękuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-06-11 16:14:44
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Tomek pisze:

    > Ericsson T65
    > T65 nie mogę dostać

    I dobrze. Zapomnij o tej słuchawce. Przerobiłem chyba coś koło 25 wymian
    i w końcu Plus dał mi T39. Dopiero ta przesiadka pomogła.

    T65 często się wieszał i do tego miał wbudowaną baterię. Jeśli się
    dobrze przywiesił to działał nawet po wyjęciu SIM.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-06-11 16:21:01
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tomek nadaje:

    > Chcę na taki telefon przeznaczyć jak najmniej pieniędzy ;-) do
    > użytkowania na co dzień mam inne.;-)

    Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone
    3350 - http://www.mgsm.pl/katalog/myphone/3350/
    Do kupienia w Biedronce za 200 zł -
    http://www.biedronka.pl/img/promocja/3NextWeek/2009.
    06.22/s3_b.gif

  • 4. Data: 2009-06-11 16:23:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 11 Jun 2009 09:11:28 -0700 (PDT), Tomek wrote:

    > Czy znacie może jakieś inne modele ??

    SPV E650/HTC S710.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-06-11 17:04:41
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Tomek pisze:
> [...]
    > Nokia 7650
    > Mitsubishi ARIA
    > podobno Nokia 2650 - nigdzie nie mogę znaleźć informacji czy na pewno

    iphone :)

  • 6. Data: 2009-06-11 17:15:56
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >T65 nie mogę dostać,

    Mimo sympatii jaką czułem do tego telefonu, poradzę Ci, żebyś trzymał się od
    niego z daleka. ;-)
    Chyba najbardziej spaprany model w historii tej marki. Notorycznie się
    wieszał i wyłączał. 3 razy mi go wymieniali (plus dwa razy płytę główną),
    zanim się wkurzyłem i zażądałem wymiany na T39.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 7. Data: 2009-06-11 18:32:34
    Od: Tomek <s...@g...com>

    On 11 Cze, 19:04, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > iphone :)

    Dzięki :-) Ne wymieniłem go nawet, ponieważ szkody tyle pieniędzy na
    telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
    kart...

  • 8. Data: 2009-06-11 18:43:53
    Od: Tomek <s...@g...com>

    On 11 Cze, 18:14, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > T65 często się wieszał i do tego miał wbudowaną baterię. Jeśli się
    > dobrze przywiesił to działał nawet po wyjęciu SIM.

    Fakt to chyba kiepski wybór, sam kiedyś miałem tę słuchawkę i kilka
    razy serwis odwiedzałem.. nie wiem co mną kierowało że w ogóle
    wymieniłem ten telefon ;-)

  • 9. Data: 2009-06-11 18:44:13
    Od: Tomek <s...@g...com>

    On 11 Cze, 18:21, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent Tomek nadaje:

    > Zamiast przekładania może jakiś model na dwie karty? Na przykład MyPhone
> [...]

    Niestety, chodzi o więcej kart :-(

  • 10. Data: 2009-06-12 08:59:19
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomek"

    > telefon który będzie sporadycznie używany do sprawdzenia kilkunastu
    > kart...

    Niedawno był podobny wątek. Zajrzyj do archiwum a póki co mogę polecić Treo
    600, 650. Cegły Siemens S4 Power (1996 r.) nie polecam, bo to cegła ;)

    M.